24
اسفند

پیام تبریک کوثر بلاگ به مناسبت فرارسیدن سال 97

بسم‌ الله‌ الرّحمن‌ الرّحیم 

یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

تبریک نوروز 97 

با سلام

در آستانه فرارسیدن سال جدید و پایان روزهای سال 96 بر خود واجب دانستیم از تلاش همه شما وبلاگ نویسان عزیز تشکر و تقدیر نماییم .

تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم خانواده بزرگ کوثربلاگ داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و برکت و معنویت را برای شما آرزومندیم.


free b2evolution skin
25
دی

پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی در پی جان باختن کارکنان کشتی نفتکش ایرانی

حضرت آیت الله خامنه‌ای با صدور پیامی حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

حادثه‌ی تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش بر اثر آتش‌سوزی و غرق را، که حقاً مصیبت‌بار و تأثرانگیز است به خانواده‌های عزادار و بازماندگان آن عزیزان صمیمانه تسلیت عرض میکنم و تسلی و آرامش دلهای غمگین آنان را از خداوند متعال مسألت مینمایم. آن عزیزان در راه انجام وظیفه و خدمت به کشورِ خود جان باخته‌اند و این افتخار بزرگی است که شاید بتواند سنگینی بار این غم را کاهش دهد و دلهای مصیبت‌دیدگان را آرامش بخشد. از خداوند متعال رحمت و مغفرت بر آنان و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت میکنم.

سید علی خامنه‌ای
۲۴دیماه ۱۳۹۶

پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی در پی جان باختن کارکنان کشتی نفتکش


free b2evolution skin
1
فروردین

پیام تبریک کوثر بلاگ بمناسبت سال جدید

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

خداوند متعال را بر همه نعمتهایش سپاسگزاریم که به ما عمری عنایت فرمود تا باز هم توفیق حلاوت حلول سالی دیگر راداشته باشیم و با تدبر و تعلق بر آنچه که گذرانده ایم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

در سالی که گذشت خواهران وبلاگ نویس با حضور شایسته و فعالیت های بی سابقه خود که همواره با ایمان و خلوص همراه بود، از توانایی های خود و ظرفیت های فضای مجازی برای تبلیغ آموزه ها و ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام بخوبی استفاده کردند و منشأ ثمرات بسیاری شدند. نوروز برای ما الگویی از همدلی و وحدت به عنوان رمز پیروزی است. در سال جدید نیز برای تحقق اهداف والای خود با قاطعیت و پشتکار در سایه الطاف الهی همراه با یکدیگر تلاش نمائیم تا إن شاالله عطر معنویت را در میان کاربران دنیای مجازی آکنده کنیم.

از آنجایی که خداوند متعال نیز در قرآن کریم تأکید می فرماید: «و لئن شکرتم لازیدنکم» لازم است زحمات و تلاش های خالصانه و ارزشمند تمامی وبلاگ نویسان دینی کوثر بلاگ خصوصاً مشارکت کنندگان در طرح ها، فراخوان ها، مسابقات و اعضای تیم فعالان سامانه و سایر افرادی که با این مجموعه به نوعی در ارتباط هستند و همکاری دارند، را ارج نهاده و از همه شما تشکر و قدردانی نماییم. آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز را به همه ایرانیان خصوصاً وبلاگ نویسان کوثر بلاگ تبریک عرض نموده با امید به فردایی بهتر و پربارتر امیدواریم سال جدید با عنایات خاص پروردگار متعال، سالی پرثمر، موفق تر و سازنده تر همراه با شادکامی، کامیابی، سلامت و سعادت برای شما و خانواده های محترمان باشد.


free b2evolution skin
3
آذر

مطالب خود را منتخب کنید ...

بسیاری از کاربران، مطالب خواندنی و ارزشمندی را در وبلاگ خود منتشر می کنند و تمایل دارند تا برخی از این پست ها، در قسمت “مطالب منتخب” در صفحه اصلی کوثر بلاگ قرار گیرد تا بازدیدکنندگان بیشتری آن را مشاهده کنند.

وبلاگ نویسان نیز می توانند مطالب خود را که یک یا چند شرط ذیل در آن رعایت شده است، برای درج در قسمت مطالب منتخب به ما پیشنهاد دهند. برای این کار کافیست لینک مطلب مورد نظر را در قسمت نظرات ذیل همین مطلب ثبت فرمائید.

به جهت حجم زیاد پیشنهادات، پس از ارائه لینک مورد نظر خود، در صورت قرار گرفتن در منتخب ها، از ارائه پیشنهاد تا 24 ساعت خودداری نمائید.

1. مطلب به قلم صاحب وبلاگ باشد

2. روایت زیبا و جذاب

3. سوژه مناسب

4.مطلب تالیفی یا گزیده کتاب یا گزینش شده و ارزشمند و جذاب .

5. رعایت زیبایی ظاهری پست (قلم، اندازه و رنگ مناسب؛ پاراگراف بندی صحیح؛ مرتب و طراز بودن متن justify؛ استفاده از تصاویر مرتبط؛ مشخص نمودن عناوین و قسمت های اصلی متن و …)

6. انتخاب عنوان خوب، جذاب و مرتبط برای مطلب

7. انتخاب و درج کلمات کلیدی یا کلیدواژه ها (نحوه درج کلیدواژه ها)

8. ثبت موضوع برای نوشته در وبلاگ (مدیریت موضوعات)

- اولویت با مطالب مناسبتی و مرتبط با وقایع و رویدادهای روز است

- در صورتی که مطلب پیشنهادی، مربوط به یک مناسبت است، بهتر است حداقل یک روز قبل از آن مناسبت، لینک مطلب مورد نظر را ارجاع دهید.

- نظم و تناسب در فونت، رنگ و اندازه رعایت شده باشد

- هر کاربر، می تواند بیش از یک مطلب را برای منتخب شدن پیشنهاد دهد اما همزمان بیش از یک مطلب از هر وبلاگ منتخب نمی شود.

مطالب منتخب

مطالب مرتبط:

نحوه دسترسی به لینک مطلب

ویژگی های مطالب منتخب

شیوه صحیح ارجاع به منابع

مهمترین شرط وبلاگ نویسی

 


free b2evolution skin
31
تیر

سخنرانی‌های مبلغان از طريق شبكه مجازی تبليغ پخش می‌شود

گروه حوزه‌های علميه: مدير شبكه مجازی تبليغ از بارگذاری سخنرانی‌های مبلغانی كه به دور از تفرقه‌افكنی و مطابق با آيات و روايات باشد، در شبكه مجازی تبليغ خبر داد.

محمدعلی محمدی، مدير شبكه مجازی تبليغ، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، با اشاره به راه‌اندازی شبكه مجازی تبليغ، اظهار كرد: شبكه تبليغ، يك شبكه ويديويی در فضای مجازی است كه با موضوع تبليغ دين به پخش محصولات فرهنگی می‌پردازد؛ در اين شبكه تلاش شده از سخنرانی‌ها و جلسات خطبا و سخنرانانی كه در كشور به فعاليت می‌پردازند، استفاده شود.

وی با اشاره به روند گزينش سخنرانی‌ها برای بارگذاری در شبكه مجازی تبليغ افزود: در مرحله اول پس از انتخاب سخنرانی‌های فرهنگی و مذهبی، فايل‌های تصويری سخنرانی‌ها در شبكه مجازی تبليغ بارگذاری می‌شود، سپس به صورت موضوعی، تقسيم‌بندی می‌شوند و در ليست پخش قرار می‌گيرند.

مدير شبكه مجازی تبليغ، عنوان كرد: اين شبكه، شبكه‌ای است كه هم اقشارعمومی مردم می‌توانند در اينترنت از آن استفاده كنند و هم روحانيون؛ اقشار مردم به فراخور علاقه خود به موضوعات معنوی، فايل‌های مورد نظر را انتخاب می‌كنند؛ در واقع در شبكه مجازی تبليغ تلاش شده رسانه منبر به فضای مجازی آورده شود؛ چرا كه اين شكل از تبليغ، امروزه مشتاقان بسياری دارد.

وی افزود: اين شبكه با هدف تبليغ دين در فضای مجازی راه‌اندازی شده است؛ زيرا در حوزه تبليغ مجازی دارای انگيزه‌ها، مخاطبان فراوان و ظرفيت‌های بسيار هستيم و بايد در اولين گام از پتانسيل قوی حوزه استفاده كنيم.

محمدی تصريح كرد: وقتی در يك حوزه جديد به فعاليت می‌پردازيم بايد يا ظرفيت جديد به وجود بياوريم و يا از ظرفيت موجود استفاده كنيم؛ به همين منظور شبكه مجازی تبليغ از ظرفيت حوزه‌های علميه در ميان مخاطبان در فضای مجازی بهره خواهد برد و اميد دارد ظرفيت‌های جديد را برای تبليغ دين در اين فضا ايجاد كند.

وی گفت: خوشبختانه اين شبكه با رويكرد مناسب و بازدهی خوب مردم مواجه بوده است و با توجه به اينكه هنوز تبليغ زيادی در مورد راه‌اندازی آن صورت نگرفته، علاقه مردم برای استفاده از بخش‌های شبكه مجازی تبليغ، بسيار خوب بوده است.

محمدی اظهار كرد: مخاطب دوم اين شبكه را طلاب تشكيل می‌دهند كه ما در اين رابطه اين پتانسيل را ايجاد كرده‌ايم كه خود مبلغان بتوانند از كليپ‌های موجود استفاده كنند؛ يك خطيب می‌تواند با مشاهده خطبه‌ها و سخنرانی‌ها، نحوه ورودش به يك خطبه، روايت و يا روضه را بررسی كند؛ او می‌تواند، نحوه استفاده از روايات و تاريخ در منبر را در اين سخنرانی‌ها به خوبی مشاهده كند.

مدير شبكه مجازی تبليغ اظهار كرد: مبلغان می‌توانند در اين شبكه، عضو شوند و كليپ‌های سخنرانی‌های خود را در اين شبكه بارگذاری كنند؛ وقتی طلاب و روحانيون كليپی در اين شبكه بارگذاری می‌كنند، يك نوع تبليغ مجازی دين است؛ همچنين از مهم‌ترين كارهای مديريت شبكه، نظارت بر نوع سخنرانی‌هاست كه بايد به دور از تفرقه افكنی و مطابق با قرآن و روايات باشد.



free b2evolution skin
12
تیر

نگاه مكتبی اسلام در توليدات رسانه‌ای منعكس شود/ لزوم الگوبرداری از شيوه‌های خبررسانی در قرآن

گروه حوزه‌های علميه: در رسانه‌های غربی مكاتب فكری در توليدات رسانه‌ای منعكس می‌شود و

مخاطب ناخودآگاه تحت تاثير اين مكاتب قرار می‌گيرد؛ رسانه‌های ما به عنوان رسانه مسلمان، بايد نگاه ايده‌آل اسلامی را در محصولات خود به مخاطبان عرضه كنند.

محمدعلی محمدی، مدير شبكه مجازی تبليغ، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، بيان كرد: پس از سال‌ها، فعاليت در عرصه رسانه می‌توانم بگويم كار حوزه، توليد محتوا و قالب‌های درونی است و كار رسانه، در نظام جمهوری اسلامی ايران نيز تعريف شده است و در اين بين آنچه كه قرار است به عنوان محصول، توليد شود بايد، با توليد محتوا از سوی حوزه و توليد رسانه‌ای آن از سوی رسانه و فعالان رسانه‌ای باشد.

مدير شبكه مجازی تبليغ، با ذكر اين مطلب كه هم اينك، رسانه، كار توليد محتوا را انجام می‌دهد، اظهار كرد: اگر می‌خواهيم در اين نظام و در كشوری شيعی و برای مردمی مسلمان برنامه توليد كنيم، بايد محتوای آن را از بدنه حوزه دريافت كنيم، رسانه نمی‌تواند محتوای دينی توليد كند؛ حوزه بايد به سمتی برود كه محتوای رسانه‌ای توليد كند.

وی با بيان اين مطلب كه رسانه به شدت به حوزه احتياج دارد، تصريح كرد: توليد محتوا بايد در حوزه صورت گيرد و صدا و سيما و رسانه‌ها، تنها وظيفه پخش آن را با ضوابط اخلاقی حرفه‌ای خود به عهده دارند؛ رسانه وظيفه‌اش پخش است؛ زمانی كه می‌خواهيم همه چيز در قالب اسلام اصيل اداره شود، بايد ابزار رسانه‌ای‌ هم، در اختيار حوزه باشد.

محمدی بيان كرد: حوزه و نهادهای حوزوی بايد احكام و نگاه رسانه‌ای را آماده كنند؛ در اين بين در نوع نگاه رسانه‌ای به تئوری‌ها و احكامی نياز داريم كه حوزه و نهادهای حوزوی بايد از متن دين استخراج كرده و در اختيار بخش‌های مختلف قرار دهند؛ همانگونه كه در سينما يك فرم و يك محتوا وجود دارد بايد فرم و محتوا در عرصه رسانه تبيين شود و محتوا را از دين‌داران و دين دانان پرسيد.

وی افزود: در بيانی ساده‌تر می‌توان گفت كه صدا و سيما بايد كارگردان حرفه‌ای و فيلمبردار حرفه‌ای داشته باشد، اما طلبه قرار نيست برای اينكه احكام فقهی و مبانی محتوايی را در رسانه نهادينه كند، حتما كارگردان يا تصوير بردار شود؛ بلكه می‌تواند با فراگيری فن فيلم‌نامه نويسی نوع نگاه دينی را با تخصص خود نشان دهد.

مدير شبكه مجازی تبليغ با بيان اين مطلب كه رسانه شاخص اسلامی بايد نوع نگاه شاخص اسلامی را نيز در آثار توليدی خود داشته باشد، گفت: در رسانه‌های غربی مكاتب فكری در توليدات رسانه‌ای منعكس می‌شود و مخاطب ناخودآگاه تحت تاثير اين مكاتب قرار می‌گيرد؛ ولی آيا رسانه‌های ما به عنوان رسانه مسلمان، نگاه ايده‌آل اسلامی را در محصولات خود به مخاطبان عرضه می‌كنند؟

وی افزود: بايد از خود بپرسيم كه ما در اين بين چه نگاهی داريم؟ نبايد از خاطر دور كنيم كه اگر بهترين محتوا را به كارگردان هر چند متعهدی هم بدهيم كه نوع كادربندی و نگاه‌های او در فيلم‌سازی با نوع نگاه فيلم‌های هاليوودی يكسان باشد، آن موقع دقيقا فيلمی با معيارهای هاليووی ساخته‌ايم.

محمدی عنوان كرد: وقتی يك خبرنگار با نگاه خود به مسايل می‌پردازد و حتی با نيت خير به ارائه گزارشی اقدام می‌كند، بدون اينكه رصد كند كه اين گزارش تا چه اندازه به اجتماع و دين، آسيب می‌رساند، مشكلاتی ايجاد می‌شود و به همين دليل است كه بايد احكام رسانه‌ای مدونی وجود داشته باشد.

مدير شبكه مجازی تبليغ عنوان كرد: يكی از ويژگی‌های اخلاق حرفه‌ای در حوزه رسانه، بيان گزارش مفيد، با رعايت صداقت و دوری از دخل و تصرف است؛ به ديگر شكل بايد گفت كه حوزه بايد در عرصه رسانه‌ای كشور، نقش نظارتی داشته باشد و غير از توليد محتوا بر اجرای صحيح آن نظارت كند؛ رسالت طلبه در حوزه رسانه‌های تصويری به شكل خاص، كارگردانی نيست، بلكه رسالت طلبه ارائه محتوا، تعيين چارچوب نگاه، و همچنين نظارت بر حسن اجرا و نقادی است.

وی با ذكر اين مطلب كه يكی از رسالت‌های رسانه‌ای حوزه، تبيين فرم‌های رسانه‌ای است، اظهار كرد: حوزه بايد احكام الهی را استخراج كند؛ بايد نوع بيان رسانه‌ای و خبری و تصويرسازی خداوند در قرآن را برای اصحاب رسانه بيان كند؛ اينكه وقتی قرآن می‌خواهد مطلبی را به تصوير بكشد، آن را از چه زاويه‌ای بيان می‌كند كه بيشترين تاثيرگذاری و كمترين سوء برداشتی را ايجاد كند، كه اين كار، كار حوزه است

محمدی با ذكر اين مطلب كه اخلاق حرفه‌ای يك رسانه و خبرنگار و توليدگر رسانه‌ای، بايد منطبق بر اصول اخلاقی حرفه‌ای اسلامی باشد، تصريح كرد: زمانی كه اين مباحث استخراج می‌شود، می‌توانيم به يك خبرنگار بگوييم كه شاخصه‌های يك خبرنگار مسلمان و رسانه اسلامی چيست و بايد چه اصولی را رعايت كند؛ بايد نظر فقيه شيعه و المان‌های دينی و اخلاقی را برای يك رسانه و خبرنگار و توليدگر رسانه‌ای تشريح كرد.

وی نگاه آمرانه حوزه به رسانه‌ها و صدا و سيما را رد كرد و گفت: نيازی به نگاه آمرانه در اين بين وجود ندارد؛ اگر همين روند توليد محتوا در حوزه و توليد رسانه‌ای با ضوابط اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای طی شود، با توجه به اينكه مخاطبان ما مخاطبان مسلمان و شيعه هستند، و مسلما آنان خريدار آثار فاخر هستند، اين تاثيرگذاری فرهنگی به بهترين شكل صورت می‌گيرد.

محمدی ادامه داد: امام رضا(ع) در همين مسئله روايتی بسيار جالب توجه دارند كه می‌فرمايند، شما حرف ما را برسانيد خود مردم از ما و اين گفتار تبعيت می‌كنند، زيرا اين گفته‌ها مطابق با فطرت انسان است و به دل هر انسانی می نشيند؛ خداوند در آيه شريفه «فَأَقِمْ وَجْهَكَ لِلدِّينِ حَنِيفًا فِطْرَةَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا لَا تَبْدِيلَ لِخَلْقِ اللَّهِ» تصريح می‌كند كه اسلام دين فطرت است. در اين بين نيز فقط ما بايد هر كدام به وظيفه خود عمل كنيم و كار فاخر هنری را با محتوای دينی اصيل به مردم ارائه كنيم و بدون شك اين كار، بدون هيچ جار و جنجالی، خريدار خود را در ميان مردم، پيدا می‌كند؛ همه مردم تشنه شنيدن ندای الهی و حق طلبانه و مطابق با فطرت هستند و در اين زمينه بايد با نگاه قرآنی و دينی، خوراك فرهنگی سالمی را به مردم ارائه كنيم.

مدير شبكه مجازی تبليغ در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به لزوم تدوين قواعد فقهی مربوط به رسانه بيان كرد: دانش فقه دانشی است كه به تبيين بايدها و نبايدهای مكلفان در حوزه افعال آنها می‌پردازد؛ در رسانه هم اين مكلفان دو گروه فعالان رسانه‌ای و مخاطبان رسانه هستند و همان احكام فقهی كه در اسلام برای مكلفان وجود دارد برای اين دو گروه هم وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر چه رسانه‌های جديد موضوعی نوپديد در زندگی انسان‌ها است و در گذشته وجود نداشته بنابراين فقه جداگانه‌ای برای آن تبيين نشده و باب فقهی‌ای با عنوان فقه رسانه وجود ندارد، اما كليات آن در ابواب ديگر فقهی بيان شده است؛ برای نمونه اشاعه فحشا يكی از موضوعاتی است كه در فقه احكام آن مشخص شده است، فقيهان ما بايد با موضوع شناسی دقيق احكام مربوط به اشاعه فحشا در رسانه را استخراج و برای مكلفان بيان كنند.

مدير شبكه مجازی تبليغ بيان كرد: در فقه رسانه فعالان رسانه و مخاطبان رسانه بايد به احكام فقهی پايبند باشند؛ به عنوان مثال در بحث خبر رسانی در قرآن تصريح شده است «یَا أَیُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَیَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِين: اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد اگر فاسقى برايتان خبرى آورد نيك وارسى كنيد مبادا به نادانى گروهى را آسيب برسانيد و از آنچه كرده‏ايد پشيمان شويد».

وی ادامه داد: در اين آيه تصريح شده كه فعالان رسانه‌ای بايد صادق باشند و مخاطلبان رسانه‌ها هم نبايد به رسانه‌های دروغ‌پرداز و فاسق مراجعه كنند؛ لذا مخاطبان رسانه‌ها بايد به منابع خبری اصيل مراجعه كنند.

محمدی با اشاره به ويژگی‌های خبرنگار مسلمان از نظر اسلام بيان كرد: اعمال خبرنگار مسلمان بايد منطبق با آموزه‌های اسلامی باشد و همه احكام اسلامی را در رفتار خود رعايت كند؛ اما مهمترين ويژگی‌ای كه خبرنگار مسلمان بايد آن را در رفتار خود برجسته كند صداقت و امانتداری است.



free b2evolution skin
12
تیر

آسیب شناسی جشن نیمه شعبان(مسابقه)

نیمة شعبان دیگری در راه است. شور و التهاب فراوانی برای برگزاری جشن میلاد موعود امت‌ها، حضرت مهدی(ع) به وجود آمده است . ریسه‌ها، پرچم‌ها و کاغذ‌های رنگی، پلاکاردها ، جُنگ‌های رنگارنگ تلویزیونی ، همایش‌ها ، کنگره‌های پرهیاهو و…

بار دیگر در نیمة شعبانی دیگر گروهی متصدی بساط جشن و شیرینی و شربت برپا می کنند. از آنها هم بگذریم به خودمان نگاه کنیم . مطمئنا بسیاری از ما در برگزاری جشن های نیمه شعبان شرکت کرده ایم.

جشن های نیمه شعبان سالهای گذشته را در ذهنتان مرور کنید، آیا جامعة ما توانسته است از فرصت نیمة شعبان برای ترویج یاد و نام آخرین حجت خدا و تذکر تکلیف و وظیفة مردم در برابر آن حضرت استفاده کند؟ آیا جشن‌های نیمة شعبان توانسته است مردم را با امام خود آشتی دهد و فاصلة میان امام و شیعیانش را کمتر کند؟ آیا مراسم و جشن‌های این ایام در افزایش معرفت مردم ما نسبت به امام زمان(ع) مؤثر بوده است؟ آیا…؟

جواب بسیاری از پرسش ها روشن است. اگر جواب سوالات بالا بله است چگونه می شود در برگزاری مراسم جشن های نیمه شعبان فرصت های دینی به تهدید تبدیل می شوند و و عده ای با استفاده از آلات موسیقی غیر مجاز و پایکوبی و استفاده از نوارهای موسیقی حرام حرمت این روز عزیز را زیر پا می گذارند؟

قطعا امسال نیز مانند سال های قبل شاهد همان مراسمات سمبلیک خواهیم بود بدون کمترین اثرگذاری.

کاربران عزیز تبیان یزد دوست داریم نظر شما را در این مورد جویا شویم . شاید این آسیب ها را کمی روشن تر از گذشته درک کنیم و برای رفع آن تدبیری اندیشیده شود.

در ضمن به افرادی که در این نظر سنجی شرکت می نمایند به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد نمود .

لطفا نظرات ، پیشنهادات و مشاهدات خود را تا انتهای تیرماه 91 به آدرس ایمیل news@tebyanyazd.ir ارسال نمائید.



free b2evolution skin
8
تیر

و من به حوزه آمدم...

مدرسه علمیه حضرت فاطمه (س) تهران برگزار می کند:

«برگزاری طرح بانک اطلاعاتی دلنوشته های طلاب درباره چگونگی وردشان به حوزه علمیه»

مدرسه علمیه حضرت فاطمه (س) تهران قصد دارد بانکی از دل نوشته های طلاب این مدرسه درباره چگونگی وردشان به حوزه علمیه جمع آوری کند .

بدین وسیله خواهران طلبه سطح 2 و 3 می توانند دل نوشته های خود را با موضوع «… و من به حوزه آمدم…» در قالب داستان، متن ادبی، شعر، طنز و … به مسئول فرهنگی حوزه تحویل دهند و یا به آدرس اینترنتی hazrat.fateme@yahoo.com ارسال نمایند.

بهترین نوشته ها با نام خود شخص در وبلاگ مدرسه به آدرس  http://h-fatemeh-tehran.womenhc.com/ انتشار می یابد.

گفتنی است طلاب علاقمند دیگر مدارس نیز می توانند در این طرح شرکت نمایند.



free b2evolution skin