28
آبان

برگزاری کارگاه آموزش وبلاگ نویسی در استان مرکزی

کارگاه وبلاگ نویسی با حضور بیش از 140 نفر از طلاب خواهر با هدف آشنایی طلاب با ابزارهای تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت وبلاگ، در استان مرکزی برگزار شد.

مسئول پرتال اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران اظهار کرد: این کارگاه آموزشی از سوی دفتر فناوری اطلاعات و با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل طی دو روز در شهرهای اراک و ساوه برگزار گردید که بیش از 140 نفر از طلاب خواهر علاقه مند در این کارگاه حضور یافتند.


این جلسات که صبح و بعداز ظهر برگزار گردید، طلاب آموزش ها را به صورت تئوری و هم عملی در قالب کارگاه ها فرا گرفته و به تمرین و اجرای مباحث آموزشی پرداختند.

جلیلی افزود: این کارگاه‌های آموزشی، با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی دفتر فناوری اطلاعات با هدف رشد و ارتقای دانش طلاب حوزه‌های علمیه خواهران در زمینه مهارت‌های فناوری اطلاعات و فضای مجازی در استانهای مختلف برگزار می شود. در این کارگاه‌ها که با محوریت وبلاگ، برگزار می‌شود، طلاب شرکت کننده با کلیاتی از ابزارهای تولید محتوا در فضای مجازی آشنا شده و در یک دوره کارگاهی فشرده، مهارت وبلاگ‌نویسی در سامانه کوثربلاگ را کسب کردند.

مشاهده گزارش تصویری


free b2evolution skin
نظر از: گفته ها و ناگفته های یک طلبه [عضو] 

سلام
خسته نباشید
مطلب های پیشنهادی برای مطالب منتخب را کجا باید معرفی کنیم؟!
——–
پاسخ:
با سلام و عرض احترام
جهت منتخب کردن مطالب به لینک ذیل مراجعه نمائید:
http://news.womenhc.com/?p=108217&more=1&c=1&tb=1&pb=1
موفق باشید

1393/09/03 @ 11:36
نظر از: momeni [عضو] 

باسلام
بنده یک پیشنهاد داشتم وقتی که به شهر ها برای کار گاه آموزشی می روید در صورت امکان نمایندگان آن شهر را هم در جریان قرار دهید تا ان ها هم از نزدیک با چگونگی برگزاری کلاس ها آشنا شوند.
با تشکر
———
پاسخ:
با سلام و تشکر از نظر سرکار
حتماً این کار انجام می شود و پیش از برگزاری کارگاه، با نمایندگان آن شهر جهت حضور در کلاس هماهنگی می شود.

1393/08/28 @ 15:47


فرم در حال بارگذاری ...