10
بهمن

پایان کار «جشنواره وب ایران» با تقدیر از ۸۰ سایت و وبلاگ

پنجشنبه ششم بهمن‌ماه، چهارمین جشنواره وب ایران در مراسمی با اعلام و تقدیر از ۸۰ برگزیده، در موضوعات مختلف، به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز»، این مراسم با سخنرانی سید جهانگیرآقازاده دبیر جشنواره، در روز پنجشنبه، ۶بهمن‌ماه در سالن مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی، آغاز شد.

آقازاده با مروری بر سابقه جشنواره در سال‌های گذشته و مقایسه آن با جشنواره امسال گفت: جشنواره با رصد کردن تحولات و روندهای جهانی٬ امسال شاخه های موبایل و تلویزیون هوشمند را به محورهای جشنواره افزود که خود زمینه ساز رقابت صدها شرکت کننده جدید شد.

وی همچنین در مورد داوری نیز گفت: دست آوردهای شرکت کنندگان در این دوره٬ توسط ۷۷ تن از اساتید دانشگاهی٬ متخصصان و کارشناسان٬ وبلاگ نویسان و پیشکسوتان و فعالان حوزه وب مورد داوری قرارگرفت.

در ادامه، برنارد گیدون، ‌مدیر توسعه خاورمیانه (W3C) به ایراد سخنرانی پرداخت و پس از آن، رابرت نوربرگ به معرفی عملکرد تلویزیون‌های هوشمند ال جی پرداخت.

از جمله برنامه‌های جنبی این مراسم، برگزاری اولین کنفرانس بین المللی وب ایران و نیز نمایشگاه تخصصی وب بعضی شرکت‌‌هایی بود که به نوعی با موضوع وب و اینترنت ارتباط داشتند.

اختتامیه مراسم چهارمین جشنواره وب ایران که با حضور اکثر کاندیداهای جشنواره به همراه داوران و نماینده‌های رسانه‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات برگزار شده بود، با قرائت بیانیه‌ای توسط دبیر جشنواره و اعلام برندگان در هر گروه به پایان رسید.

بر این اساس در بخش انتخاب داوران، بهترین سرویس دهنده وبلاگ میهن بلاگ، بهترین میکروبلاگ دنبالر، بهترین وبلاگ اقتصادی پرتال اقتصاد ایران، بهترین وبلاگ سازمانی ایمنی زمینی فرودگاه بین المللی مهرآباد، بهترین وبلاگ شخصی یک فتحی، بهترین وبلاگ فناوری آی تی بلاگ، بهترین شبکه اجتماعی کلوب، بهترین پادکست پادکست سرایه و بهترین ویدئوکست مرکز آموزشی آترین اعلام شدند.

هم‌چنین در بخش “وبلاگ‌ عکس” هیات داوران وبلاگی را شایسته تقدیر ندانستند.

علاوه بر این بر اساس آرای کاربران بهترین سرویس دهنده وبلاگ بلاگ وب، بهترین میکروبلاگ دنبالر، بهترین وبلاگ اقتصادی پایگاه اطلاع رسانی صنعت، بهترین وبلاگ سازمانی اتاق تخصصی حسابداری، بهترین وبلاگ شخصی مسلم ابراهیمی، بهترین وبلاگ فناوری فارنت، بهترین وبلاگ عکس هوانوردی ایران، بهترین شبکه اجتماعی دنبالر، بهترین پادکست پادکست سرایه و بهترین ویدئوکست آموزش‌های چندرسانه‌ای اعلام شدند.

لیست کامل برندگان را می‌توانید در سایت جشنواره ببینید و شرح اتفاق‌های افتاده در این همایش را از این‌جا بخوانید.

گفتنی است در کم‌تر از ۵درصد سایت‌های برگزیده بین آرای مردمی و آرای داوران اشتراک نظر وجود داشت.

هم‌چنین برگزیده شدن یک سایت در چند بخش و فراخوان چندباره او به روی سن برای دریافت جوایز، موضوعی بود که خنده “برنارد گیدون” و نقد مجری برنامه را در پی داشته باشد.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...