2
اسفند

مسابقه «انتخاب اصلح» ویژه کاربران سایت راسخون



با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی سایت راسخون مسابقه‌ »انتخاب اصلح» را ویژه کاربران خود، برگزار می‌کند.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی سایت راسخون مسابقه‌ “انتخاب اصلح” را ویژه کاربران خود برگزار می‌کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این مسابقه در ۳ محور اصلی، وبلاگ‌نویسی، ‌ارسال مقاله و مسابقه تستی برگزار می‌شود و کاربران می‌توانند در هر سه محور شرکت کنند.

بر این اساس در بخش وبلاگ نویسی کاربران باید با ایجاد وبلاگ در سامانه وبلاگ راسخون و تعیین موضوع مسابقه انتخاب اصلح از بین موضوعات درج شده در قسمت وبلاگ نویسی، اقدام به ساخت و تولید محتوا در وبلاگ خود کنند.

کاربرانی که قبل از این صاحب وبلاگ بودند نیز باید برای شرکت در مسابقه با مراجعه به موضوعات قسمت وبلاگ نویسی موضوع وبلاگ خود را به مسابقه انتخاب اصلح تغییر داده و فعالیت نمایند.

محورهای فعالیت در مسابقه وبلاگ نویسی شامل موضوعات انتخابات، انتخاب اصلح از نگاه اسلام،‌ نامزد اصلح در دیدگاه ولایت (امام و رهبری)، سیاستمدار و باید اخلاقی ( اخلاق انتخاباتی)،‌ انتخابات ، حقوق و وظایف و ضوابط یک انتخاب شایسته است.

گفتنی است این مسابقه تا ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۰ ادامه خواهد داشت و در پایان به ده نفر از برگزیدگان در هر بخش جوایزی اهداء خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز شرکت در مسابقه به این آدرس مراجعه کنید.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...