29
خرداد

10 میلیون و 600 هزار بازدید از وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران

 به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران محمدتقی جلیلی ضمن ارائه آماری از وضعیت استقبال و بازدید از صفحات وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران که از سوی بانوان حوزوی اداره می‌شوند، اظهار کرد: تعداد کل وبلاگ‌های ثبت شده در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران (کوثربلاگ) به 4 هزار و 721 وبلاگ می‌رسد و 4 هزار و 280 طلبه وبلاگ‌نویس خواهر در این فضا فعالیت می‌کنند.
وی تعداد بازدید از صفحه‌های وبلاگ‌های این سامانه در یک سال منتهی به اردیبهشت‌ماه را 10 میلیون و 665هزار و 384 مورد دانست و افزود: در یک سال گذشته در مجموع 43هزار و 690 مطلب در وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران درج و برای پست‌های ایجادشده در این وبلاگ‌ها، جمعا 33 هزار و 935 نظر ثبت شده است.
مدیر پرتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران بیشترین بازدید از یک وبلاگ را مربوط به وبلاگ مدرسه علمیه محدثه(س) بروجرد با 557هزار و 374 مورد دانست و اظهار کرد: بیشترین بازید از یک پست نیز به 63هزار و 788 مورد می‌رسد که موضوع آن تاسوعای حسینی و متعلق به مدرسه علمیه محدثه(س) بروجرد بوده است. پس از این پست، پست‌هایی با موضوع تاثیر ماهواره بر خانواده و موضوع حجاب و عفاف در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه بیشترین آماز بازدید از سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران در یک سال اخیر به بهمن ماه با یک میلیون و 664 هزار و 221 مورد بازدید مربوط می‌شود، اظهار کرد: روز عرفه نیز پربازدیدترین روز این سامانه بوده است و آمار بازدید از سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران در این روز به 38 هزار و 902 مورد بازدید رسیده است.
جلیلی با اشاره به اینکه در طول یک سال اخیر 1میلیون و 899 هزار و 897 صفحه در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران بازدید شده است، ادامه داد: میانگین بازدید از این صفحه‌ها در روز به 4هزار و 200 بازدید می‌رسد.
وی بالاترین تعداد ثبت نظر برای یک پست در این سامانه را 250 نظر ذکر کرد و گفت: علاقه‌مندان به بازدید از وبلاگ‌های این سامانه می‌توانند به نشانی اینترنتی kowsarblog.ir مراجعه کنند.
مدیر پرتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: وبلاگ‌های ثبت شده در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران علاوه بر بانوان طلبه، از سوی مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه اداره می‌شوند.

 


free b2evolution skin
نظر از: petros [عضو]
petros

سلام خسته نباشید. من فکر می کنم این آمار یک کم غیر واقعی است. چون من خودم هم وبلاگ دارم شده روزی ده مرتبه از وبلاگم بازدید می کنم. برای همین این آمار میتونه اینطوری بوجود آمده باشه.
پاسخ:
با عرض سلام وارزوی قبولی طاعاتتان
آمارارائه شده مربوط به تعداد بازدیدها در طول یکسال می باشد که قابل تصور و واقعی است. در گزارشات سایت ها، پارامترهای مختلفی از جمله تعداد بازدید، تعداد بازدیدکننده، تعداد صفحات بازدید شده و … وجود دارد که هر کدام تعاریف و روش های محاسبه مخصوص به خود را دارند.

1394/04/05 @ 15:36


فرم در حال بارگذاری ...