5
تیر

جشنواره وبلاگ‌نويسی «ماه منير»

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1036723

گروه فضای مجازی: جشنواره وبلاگ‌نويسی «ماه منير» به مناسبت فرا رسيدن ماه شعبان به همت سازمان تبليغات اسلامی شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، «ماه منير»، جشنواره وبلاگ‌نويسی ويژه امام زمان(عج)، به مناسبت فرارسيدن ماه شعبان با موضوعاتی همچون «حضرت مهدی(عج) در قرآن»، «وظايف منتظران در دوران غيبت»، «عوامل و علل غربت حضرت مهدی(عج)»، «چگونگی پيدايش و اعتقادات فرقه ضاله بهائيت» و موضوعات آزاد مهدويت به زبان انگليسی برگزار می‌شود.

همچنين «چگونگی ارتباط قلبی با حضرت مهدی (عج) و فوايد اين كار»، «راز طول عمر حضرت مهدی(عج) از ديدگاه علم و عقل» و «منجی در اديان ديگر و حضرت مهدی(عج) از ديدگاه غير مسلمانان» از ديگر محورهای جشنواره وبلاگ‌نويسی «ماه منير» به شمار می‌رود.

ثبت‌نام در جشنواره وبلاگ‌نويسی «ماه منير» به همت سازمان تبليغات اسلامی شهرستان دزفول آغاز شده و تا 30 شعبان ادامه خواهد داشت و اسامی برگزيدگان در پايگاه اطلاع رسانی http://mahemonir313.ir اعلام می‌شود.

علاقمندان جهت كسب اطلاعات بيشتر و ثبت‌نام می توانند به پايگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانیhttp://mahemonir313.ir مراجعه و تمامی شركت‌كنندگان می‌توانند وبلاگ‌های خود را با موضوعات جشنواره بروز كنند.
علاقمندان برای ثبت‌نام در جشنواره اينجا كليك كنند!


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...