8
شهریور

برگزاری دوره تربیت مربی وبلاگ نویسی در استان گلستان

حلیمه قربانی نژاد مسئول روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان از برگزاری اولین دوره تخصصی تربیت مربی وبلاگ نویسی در این استان خبر داد.

قربانی نژاد بیان کرد: دستاوردهای جدید بشر از جمله فضاها و شبکه های مجازی علاوه بر منافعی که برای انسان ها داشته اما به دلیل برخی کج فکری ها و استفاده های نادرست؛ جسم، اخلاق و روان و گاهی فرهنگ و اعتقادات یک ملت را مورد تهاجم قرار داده و دگرگون می سازد.

وی با بیان این که در عصر کنونی انسان ها می توانند عقاید، نظرات و اطلاعات خود را در یک لحظه توسط فضاهای مجازی و وسایل ارتباطی جدید به اشتراک بگذارند، افزود: وبلاگ نویسی در فضای کوثربلاگ امن ترین فضایی است که طلاب حوزه های علمیه می توانند با آموزش های لازم و کسب مهارت هایی، عقاید دینی و اعتقادی خود را با دیگران به اشتراک گذارند.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان خاطرنشان کرد: طلاب می توانند با استفاده از راهکارهای آموزش داده شده توسط اساتید، بصورت صحیح و حرفه ای از این فضا استفاده نموده و در راستای تبلیغ دین و حتی مقابله با شبهات موجود در جامعه موفق عمل نمایند.

قربانی نژاد ادامه داد: دوره یک روزه وبلاگ نویسی توسط اساتید دوره آقایان «محمدتقی جلیلی صفت» و «رضاجمشید کیانی» در دو نوبت صبح و عصر بصورت تئوری و کارگاهی در استان برگزار شد که 34 نفر از طلاب و کارکنان مدارس علمیه خواهران استان در قالب مربی دوره وبلاگ نویسی، آموزش دیدند.

 


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: یااباعبدالله الحسین (ع) [عضو] 

با سلام و احترام
و توفیقات روزافروز برای دوستان
ما اساتید ارجمندی داریم که باید همواره قدردانشان باشیم
جناب کیانی که از اساتید مجرب ما هستند و همواره در همه مراحل حامی و راهنما برای وبلاگ نویسان هستند
انشالله همیشه سلامت و برقرار باشند.

1395/06/10 @ 07:57
نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 
5 stars

سلام علیکم
با آرزوی موفقیت روز افزون برای تمامی بزرگواران .

1395/06/09 @ 00:50


فرم در حال بارگذاری ...