23
مرداد

آغاز نام‌نویسی در جشنواره «۲۳سال رهبر،دانشگاه و خودباوری»

فراخوان جشنواره “23 سال رهبر، دانشگاه، خودباوری” که به همت معاونت فرهنگی دانشگاه شریف برگزار می‌شود، در بخش های مختلف منتشر شد.

به گزارش خبرنگار«وبلاگ نیوز»، جشنواره “۲۳سال رهبر، دانشگاه، خودباوری” در ۴ بخش اصلی رهنمودها، پیام‌ها و سیاست گذاری‌های راهبردی رهبر فرزانه انقلاب را در حوزه دانشگاه‌ها مورد توجه و کنکاش قرار داده است و به راهکارهای اجرایی در دانشگاه‌ می‌پردازد.

این جشنواره در قالب های مختلف، شعر، موسیقی، تئاتر، داستان نویسی، فیلم کوتاه ومستند، عکس، پویا نمایی و وبلاگ نویسی برگزار می شود.

بخش‌های اصلی جشنواره عبارتست از دانشگاه اسلامی، سیاست گذاری علم و فناوری، جنبش نرم افزاری، و جنبش دانشجویی و خودباوری که معاونت فرهنگی دانشگاه شریف از علاقه مندان و اساتید صاحب نظر درخصوص ایده پردازی و ارائه مقالات دعوت کرده است.
همچنین برنامه‌های متنوعی در راستای به کارگیری قابلیت‌ها و تاثیرگذاری هنر اصیل اسلامی برای ترویج این اندیشه‌ها در فضای دانشگاه صنعتی شریف در نظر گرفته شده است.

افراد می‌توانند مقالات و آثار هنری خود را در بخش‌های سیاست‌گذاری علم و تکنولوژی، مهندسی فرهنگی دانشگاه، جنبش دانشجویی و خودباوری، جنبش نرم‌افزاری، فضای مجازی، هنر و دانشگاه تا ۲۰ مهرماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره در دانشگاه صنعتی شریف ارسال کنند.

گفتنی است این جشنواره به همت دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری وزارت علوم، نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و مجمع تشخیص مصلحت نظام برپا خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره مراجعه کنند.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...