18
آذر

برگزاری دوره های آموزشی در استان قزوین

دوره مهارت های فضای مجازی با رویکرد آموزش سامانه کوثرنت و کوثربلاگ بمدت دو روز در استان قزوین برگزار گردید.

این دوره که در مدارس علمیه زینبیه (س) آبیک، فاطمیه (س) و همچنین مدرسه سطح 3 کوثر قزوین برگزار گردید، بیش از 100 نفر از طلاب حضور داشتند.

در بخش اول این جلسات، ضمن معرفی ویژگی ها و کارکردهای شبکه های اجتماعی، طلاب با موارد استفاده و کاربری شبکه کوثرنت و نحوه تعامل در این شبکه آشنا شدند.

در بخش دوم هر کارگاه، مفاهیم، ویژگی ها و کاربردها، آثار و نتایج وبلاگ نویسی  وبلاگ نویسی برای طلاب تشریح شد و در ادامه ضمن معرفی سامانه کوثر بلاگ، به آموزش ایجاد وبلاگ، بارگذاری صحیح مطالب و تنظیمات و نکات لازم در وبلاگ نویسی پرداخته شد.

ضمناً در مدارس علمیه فاطمیه (س) و کوثر نیز شرکت کنندگان به صورت عملی و کارگاهی اقدام به ایجاد وبلاگ و تمرین مباحث آموزش داده شده پرداختند.

 


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 
5 stars

سلام علیکم
خدمت رسانی ، نيازمند بهره مندی از تجربیات و مهارتهای پيشكسوتان مي‌باشد، اساتید سرمایه های گرانبها و گنجینه های ماندگاری هستند که تلاش و خدمت آنان چراغ راه شاگردان و مبتدیان در سازندگی و پیشرفت یک مجموعه خواهد بود .
از آنجائیکه پاسداشت زحمات و خدمات ارزشمند آنان ، تداعی مسئولیت پذیری ایشان می باشد، بر خود فرض واجب می دانم از تلاشهای صادقانه و خالصانه بزرگواران در راه تعالی طلبه ها و راهنمایی آنان ، که مصداق این سخن زیبای رسول خدا (ص) :
”بهترین مردم کسی است که مردم از او بهره مند شوند” می باشد ؛
تشکر و قدر دانی می نمایم .
قطعا خداوند متعال یار و یاور بندگان مخلص خود خواهد بود .

1395/09/18 @ 16:11


فرم در حال بارگذاری ...