24
بهمن

گزارش تصویری اختتامیه تجمع مجازی زینبیون در شهر گرگان

مسئول روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان خبر داد:
برگزاری اولین همایش فعالان مجازی مدارس علمیه خواهران استان گلستان
«خانم قربانی نژاد» اعلام کرد: اولین همایش فعالان مجازی مدارس علمیه خواهران استان گلستان و اختتامیه تجمع مجازی زینبیون در شهرستان گرگان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری-اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران «خانم قربانی نژاد» بیان کرد: اولین همایش فعالان مجازی مدارس علمیه خواهران استان گلستان و اختتامیه تجمع مجازی زینبیون با حضور جناب «آقای دکتر طائی زاده» رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران، «آقای جلیلی» مسئول اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی، «آقای کیانی» و «خانم کشتکاران» کارشناسان فضای مجازی، مدیر و کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران گلستان و جمعی از مدیران، مسئولین و طلاب مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد.
وی با بیان اینکه که این اختتامیه و همایش به منظور بزرگداشت مقام شامخ حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) انجام شد، افزود: از دیگر اهداف برگزاری همایش، تقدیر از طلاب برتر کشوری و استانی که در طرح موفق به کسب رتبه شده بودند و نیز مربیان وبلاگ مدارس استان می باشد.
مسئول روابط عمومی گلستان یادآور شد: در این طرح قریب به 600 نفر از طلاب استان در عرصه فضای مجازی بویژه شبکه های کوثرنت و کوثربلاگ آموزش دیدند که 300 نفر از آنان به راه اندازی وبلاگ مبادرت ورزیدند.
قربانی نژاد خاطرنشان کرد: در حاشیه این همایش، کارگاهی آموزشی با حضور مربیان فضای مجازی و وبلاگ استان برگزار گردید.
گفتنی است در پایان این همایش یک روزه، از برترین های استان تقدیر به عمل آمد.


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(3)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
3 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: خدیجه [عضو] 

سلام علیکم
با سپاس از زحمات شما دوستان در همایش زینبیون. من موفق نشدم در برنامه شما شرکت کنم حتی نسبت به این همایش بی اطلاع بودم.
که مطلبی در وبلاگم بزارم اما مطالب دوستان را در خصوی حضرت زینب در وبلاگ مشاهده می کردم و برایم جای تعجب بود که چرا این همه به این موضوع پرداخته اند.به هر حال متشکر حرکت قشنگی بود

1395/12/03 @ 13:23
نظر از: ... [عضو] 
...
5 stars

سلام خدمت همه عزیزان کوثر بلاگ ،انشالله هروز شاهد موفقیت ها و پیشرفتهای کوثر بلاگ باشیم و از زحمات مسئولین محترم مخصوصا آقای کیانی تشکر ویژه می کنم.

1395/11/26 @ 22:08
نظر از: گل افشان [عضو] 

با سلام
من یکی از مدعوین در اختتامیه بودم. زحمات عزیزان قابل تقدیر هست ولی می توانست بهتر باشد. مطالبی رو که آقای طائی زاده ارائه دادند قابل تقدیر بود . با توجه به اینکه جمع وبلاگ نویسان بودندکارشناسان در حوزه فن آوری و همچنین مبحث تخصصی حضرت زینب سلام الله علیها با توجه به دنیای امروز می توانست بهتر باشد.کارشناسان مطلب جدیدی ارائه ندادند.حتی با این فرض که یک نفر صاحب نظر می توانست باشد مطالب ارائه شده می توانست تخصصی تر باشد.

با تشکر

1395/11/25 @ 11:56
نظر از: مرکز تخصصی تفسیر شاهین شهر [عضو] 
5 stars

اندیشه و تلاش شما خدمتگذاران به اسلام ستودنی است.
خیلی دوست داشتم در برنامه اختتامیه شرکت کنم که خوشبختانه شما تصاویر رو قرار دادید.
ممنون

1395/11/25 @ 11:14
نظر از: زهره عادی [عضو] 
5 stars

با سلام
عالی بود فقط کمی طولانی بود.

1395/11/25 @ 08:54


فرم در حال بارگذاری ...