30
مهر

جشنواره وبلاگ‌نويسی «فروغ ابديت» برگزار می‌شود

پیوند: http://iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1122862

گروه فضای مجازی: جشنواره وبلاگ‌نويسی «فروغ ابديت» با هدف ستايش رسول مهر و عزت انسانی حضرت محمد(ص) و تأكيد بر وحدت اديان به همت سازمان بسيج هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، جشنواره وبلاگ‌نويسی «فروغ ابديت»، با موضوعات حقيقت مشترك اديان ابراهيمی، صيانت از احترام اديان الهی، تعظيم و تكريم پيامبران الهی، تقبيح استهزا پيامبران و از بين بردن حقوق پيروان اديان الهی، نقش دولت‌های استكباری و اسرائيل در توسعه نفرت در جهان، دام جنگ تمدن‌ها فرا روی آينده بشريت، بازخوانی شخصيت پيامبر رحمت و عزت (صلوات الله عليه و آله) و اسلام، دين رحمت و معرفت برگزار می‌شود.

كاربران برای شركت در اين جشنواره تا 13 آبان ماه می‌توانند به پايگاه اينترنتی www.BAO.IR مراجعه و يا با شماره 00982188862445 تماس حاصل كنند. همچنين برای ارسال آثار از طريق فضای مجازی به نشانی info@bao.ir و نشانی دفتر جشنواره ايران - تهران خيابان مفتح - خيابان وراوينی - پلاك 31 اقدام كنند.

اين جشنواره با هدف ستايش رسول مهر و عزت انسانی حضرت محمد مصطفی (صلوات الله عليه و آله) و تأكيد بر وحدت اديان در مقابل همه نيروهای مادی كه به عقيده قرآن، نه تنها قصد نابودی مساجد را دارند، بلكه كليساها و صومعه‌ها و كنيسه‌ها را نيز به نابودی نشسته‌اند به مصداق تعالوا الی كلمه سواء بيننا و بينكم، شيرازه دعوتی است كه برای اسلام حقيقی يعنی خداپرستی و تقوا بايد دنيا را به آن دعوت كرد.

از ديگر اهداف اين جشنواره می‌توان به معرفی شيرازه مشترك اديان الهی، معرفی ابعاد وجودی حضرت ختمی مرتبت صلی الله عليه و آله، تشريح ابعاد برنامه‌های صهيونيستی، امپرياليستی برای تهاجم همه جانبه به اديان، بازخوانی جنايات آمريكا و صهيونيسم جهانی نسبت به اسلام و مسلمانان، شناخت جريان اسلام هراسی غرب اشاره كرد.



free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...