5
دی

برگزاری مسابقه «پلی تا آسمان» در فضای مجازی به همت فرهنگسرای فردوس

 

گروه فضای مجازی: مسابقه «پلی تا آسمان» با موضوع آشنايی با احاديث، احكام و مسائل شرعی در فضای مجازی و به همت فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، فرهنگسرای فردوس در راستای انس و الفت بيشتر جوانان و خانواده‌ها با احكام شرعی و نيز احاديث كاربردی در زندگی مسابقه‌ای را در فضای مجازی طراحی كرده است.

بر همين اساس و با توجه به رشد روزافزون جوانان از فضای مجازی، مسئولان فرهنگسرای فردوس بر آن شده‌اند تا اين مسابقه را در فضای مجازی برگزار كنند تا از اين طريق گام كوچكی در راستای نزديك شدن خانواده‌ها به سمت معارف ناب اسلامی برداشته باشند.

«پلی تا آسمان» عنوان مسابقه‌ای است كه ابتدای هر ماه با طرح سوالات در سايت فرهنگسرای فردوس به نشانی ferdos.farhangsara.ir منتشر و علاقه‌مندان از طريق مراجعه به اين سايت به سوالات تعيين شده پاسخ می‌دهند و در انتهای هر ماه نيز در قرعه‌كشی شركت داده خواهند شد.

برنامه «پلی تا آسمان» ويژه برنامه‌ای است كه شامل، سخنرانی‌های مذهبی، پاسخ به سوالات شرعی و مسابقات حضوری و اينترنتی با موضوع احاديث و معارف اسلامی است كه به جهت استقبال بسيار خوب مخاطبان در فصل جديد توسط فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای كسب اطلاعات بيشتر با مراجعه به فلكه دوم صادقيه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات، فرهنگسرای فردوس و يا با شماره تلفن 44058900 تماس بگيرند.


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(0)
4 ستاره:
 
(1)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
4.0 stars
(4.0)
نظر از: fakhre batha [عضو] 
4 stars

بچه هایی را می شناسم که مدام به اینترنت سرک می کشند و نمی دانند چه می خواهند. اگر مسابقه ای هم برای 7 سال به بالا بگذارید می توانیم به این آاره های اینترنتی پیشنهاد بدیم که در مسابقات شما شرکت کنند!! شاید از این راه معرفتی نصیبشان شود! ان شاء الله!!

1391/11/01 @ 17:58


فرم در حال بارگذاری ...