29
آذر

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی در «زندان فردوس»

طی مراسمی از برگزیدگان مسابقه وبلاگ‌نویسی “نماز، ولایت، بصیرت” در زندان فردوس تجلیل شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی، سید محمدرضا موسوی ثانی، رئیس اداره زندان شهرستان فردوس با اعلام این خبر افزود: هم‌زمان با آغاز ماه محرم، مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع “نماز، امر به معروف و نهی از منکر” جهت کارکنان زندان این شهرستان برگزار که پس از داوری وبلاگ‌های ایجاد شده، به وبلاگ‌های برتر جوایزی اهداء شد.

وی در مراسم اختتامیه این مسابقه، اهمیت موضوع وبلاگ‌نویسی دینی، بصیرتی و ولایی در فضای مجازی را خاطر نشان ساخت و اضافه کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که افسران جنگ نرم باید در این عرصه حضور یابند، مسابقات وبلاگ‌نویسی برگزار و به پنج وبلاگ برگزیده جوایزی اهدا شد.

موسوی ثانی سپس به نقش بصیرت در ولایتمداری اشاره کرد و افزود: اگر کسی بصیرت نداشته باشد، بی گمان نخواهد توانست در عرصه ولایتمداری پایدار باشد چرا که بصیرت همچون چراغی روشن، ما را از انحراف دور نگه می‌دارد.

 

در این مراسم، حجت‌الاسلام محمد مرادی امام جمعه موقت شهرستان فردوس و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با اشاره به جنگ نرم دشمن و ضرورت هوشیاری نسل جوان در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی، ورود به عرصه مجازی و فعالیت‌های بصیرتی را خاطر نشان ساخت و از این اقدام واحد فرهنگی زندان فردوس قدردانی کرد.

در پایان این مراسم به آقایان حسن حسن‌پور و جعفر صباحی‌راد مدیران وبلاگ “عارفانه‌های نماز” که موفق به کسب مقام اول شده بودند، لوح تقدیر و جایزه اهدا شد.

هم‌چنین آقای عباس مقیمی از کارکنان زندان فردوس بخاطر ایجاد وبلاگ “فرسنگ‌ها فاصله” به عنوان نفر دوم معرفی و از وی تجلیل شد.

کسب مقام سوم مسابقات وبلاگ‌نویسی به آقایان سیدمجتبی محتشمی مدیر وبلاگ “محتشم” و مهدی ایمانی دوم به خاطر ایجاد وبلاگ “۱۷ رکعت” تعلق گرفت.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...