30
آبان

برگزاری نخستین مسابقه «شهر من و محیط زیست شهری»

برای نخستین بار در سطح کشور جشنواره وبلاگ نویسی با موضوع شهر من و محیط زیست شهری از سوی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار می شود.

به گزارش«وبلاگ نیوز» مجتبی عبداللهی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران افزود: اولین دوره وبلاگ نویسی شهرمن و محیط زیست شهری با موضوعات تهران و محیط زیست ، محیط زیست شهری و نقش شهروندان در حفظ محیط زیست برای عموم وبلاگ نویسان در سطوح کشور برگزار می شود.

وی محتوای مطالب قالب وبلاگ استمرار به روز رسانی، ارتباطات وبلاگی و میزان بازدید از جمله معیارهای امتیاز دهی هیات داوران برشمرد و افزود: مهمترین معیار امتیاز دهی محتوا و نگارش یادداشت وبلاگ نویسی است.

وی با اشاره به اینکه به نفرات برتر از طرف اداره آموزشی شهروندی این منطقه جوایز نفیسی اهدا می شود ، تصریح کرد: جشنواره وبلاگ نویسی در دو بخش پست محور و وبلاگ محور انجام می شود و وبلاگ نویسان می توانند در هر دو بخش شرکت کنند.

وی ادامه داد: علاقه مندان شرکت در این مسابقه بعد از ثبت وبلاگ خود لازم است آدرس وبلاگ و سایر مشخصات فردی و شماره تماس خود را در قسمت نظرات وبلاگ جشنواره وبلاگ نویسی شهر من و محیط زیست شهری به طور خصوصی ارسال کنند.

شهردار منطقه ۲۰ در پایان با اشاره به اینکه ثبت نام علاقه مندان این مسابقه از ابتدای آبان ماه آغاز شده و تا نیمه دی ماه سال جاری ادامه دارد ،خاطر نشان کرد: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و شهروندان علاقه مند از سراسر کشور می توانند با مراجعه به این‌جا در این جشنواره ثبت نام کنند.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...