6
مهر

برگزیدگان جشنواره «آیات» اواخر مهر معرفی می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، از اعلام نتایج و برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی آیات در اواخر مهرماه سال جاری در تبریز خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از شهر، علی داننده درجمع خبرنگاران گفت: مقرر بود که نتایج این مسابقات و برگزاری اختتامیه این جشنواه ۲۸ شهریورماه سال جاری انجام شود، اما به دلیل حجم زیاد آثار رسیده و زمان‌بر بودن مراحل داوری، اعلام نتایج و معرفی برگزیدگان این جشنواره، اواخر مهرماه انجام می‌شود.

وی آمار وبلاگ‌های ارسالی به این جشنواره را هزار و ۷۰۰ اثر عنوان کرد و افزود: پس از انجام مرحله نخست داوری حدود ۷۰۰ وبلاگ به دلیل نامرتبط بودن با موضوع و نداشتن محتوای کافی حذف شدند و هزار اثر دیگر به مرحله داوری میانی راه یافتند.

داننده همچنین به ارسال ۲۵ اثر از کشورهای خارجی به این جشنواره اشاره و تأکید کرد: این آثار به زبان‌های انگلیسی و عربی از کشورهایی چون امارات، افغانستان، پاکستان، تایلند، آذربایجان، آمریکا و آلمان به این جشنواره ارسال شده‌اند.

دبیر جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی قرآنی «آیات» با بیان اینکه مرحله نخست داوری آثار این جشنواره به پایان رسیده و اکنون در مرحله داوری میانی آثار به‌سر می‌بریم، اظهار کرد: پس از پایان مرحله دوم داوری، مرحله نهایی انتخاب بهترین‌ها توسط کمیته داوری این جشنواره انجام می‌شود.

جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی آیات در دو بخش اصلی و بخش ویژه بین الملل برگزار شده است که بخش اصلی شامل وبلاگ متنی با محوریت مقاله، پژوهش داستان و شعر، گزارش و خبر، خاطره نویسی احادیث، آموزش، تأویل، تفسیر و تدبیر و تلاوت ها و فتووبلاگ ها است؛ بخش اصلی جشنواره همچنین شامل پادکست (وبلاگ صوتی) و ویدئوکست(وبلاگ تصویری و فیلم) است.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...