10
خرداد

مسابقه اينترنتی «خورشيد سامرا» برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: معاونت فرهنگی تربيتی دانشگاه مجازی المصطفی(ص) در راستای تكريم مقام والای حضرت امام علی النقی الهادی(ع) مسابقه اينترنتی «خورشيد سامرا» را برگزار می‌كند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مجازی المصطفی(ص)، با عنايت خدای متعال و در راستای تكريم مقام والای حضرت امام علی النقی الهادی(ع)، معاونت فرهنگی تربيتی اين دانشگاه مسابقه اينترنتی «خورشيد سامرا» را برگزار می‌كند.

بنابر اين گزارش، مسابقه «خورشيد سامرا» با موضوع زندگانی حضرت امام علی النقی الهادی(ع) اجرا و سؤالات مسابقه به شكل چهارگزينه‌ای و از گزيده كتاب «زندگانی امام هادی(ع)»، اثر آيت‌الله شيخ باقر شريف قرشی طرح خواهد شد.

اين مسابقه از روز يكشنبه 7 خردادماه، در سايت شهر مجازی قرآن كريم به نشانی اينترنتی www.quranct.ir آغاز شده و تا 28 خردادماه ادامه خواهد داشت.

در پايان اين مسابقه و در روز پنجم تيرماه مصادف با ميلاد باسعادت حضرت امام زين‌العابدين(ع)، به نام نامی امام دهم، 10 نفر از شركت‌كنندگان برگزيده در همان سايت معرفی می‌شوند و به رسم تقدير، به پنج نفر اول، هزينه سفر به مشهد مقدس و به پنج نفر دوم، كمك هزينه سفر تقديم می‌شود.
برای دريافت منبع مسابقه اينجا كليك كنيد!



free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...