9
آبان

مسابقه «نمایشگاه مطبوعات از دریچه وبلاگ» برگزار می‌شود

جریده اینترنتی “خبرگزاری دانشجو”، از تمام وبلاگ نویسان برای حضور در نمایشگاه دعوت به عمل آورده و از آنان دعوت کرده است که با نوشتن حواشی،‌ یادداشت و یا خلق هر گونه اثر وبلاگی در این مسابقه شرکت کنند.

میرزایی، مسئول برگزاری این مسابقه در خبرگزاری دانشجو در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» گفت: از آنجا که بیشتر بازدیدکنندگان این نمایشگاه را اهالی رسانه و علاقه‌مندان به کار رسانه‌ای تشکیل داده و بخش عمده‌ای از آنها به انتشار نظرات و نوشته‌های خود در فضای مجازی از جمله شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها اقدام می کنند، جریده اینترنتی خبرگزاری دانشجو بر آن  شد تا مسابقه وبلاگنویسی با عنوان “نمایشگاه مطبوعات از دریچه وبلاگ” را طراحی و اجرا کند.

وی همچنین در مورد نحوه شرکت در مسابقه نیز گفت: وبلاگ نویسان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به غرفه خبرگزاری دانشجو در نمایشگاه مطبوعات و یا ارسال نام وبلاگ و مشخصات خود شامل نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره تماس، به ایمیل ۲۲k1388@gmail.com اقدام به ثبت نام وبلاگ خود کنند.

مسئول برگزاری این مسابقه در مورد نحوه انتخاب افراد برتر نیز گفت: بعد از پایان نمایشگاه با دعوت از شرکت‌کنندگان در مسابقه وبلاگنویسی نمایشگاه مطبوعات از دریچه وبلاگ در محل دفتر خبرگزاری دانشجو به ۳نفر از وبلاگ نویسان جوایزی اهدا خواهد شد.

میرزایی در پایان اعلام کرد: تولیدات همه وبلاگ های شرکت کننده در مسابقه وبلاگنویسی نمایشگاه مطبوعات از دریچه وبلاگ در  جریده اینترنتی خبرگزاری دانشجو به همراه لینک وبلاگ نویسنده اثر درج خواهد شد.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...