14
فروردین

باید از فضای مجازی در راستای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد

باید از فضای مجازی در راستای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد
اولین جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضورسران سه قوه و به ریاست رییس جمهوری تشکیل جلسه داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه که عصر امروز (شنبه) با حضور اعضای حقوقی و حقیقی این شورا در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، دکتر محمود احمدی نژاد رییس شورای عالی فضای مجازی به اهمیت و جایگاه این شورا در کشور اشاره کرد و گفت: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند در شرایط فعلی کشور و جهان، فضای مجازی از جایگاه ویژه برخوردار است، به طوری که امروزه ابعاد گستره آن در زندگی فردی و اجتماعی انسانها نقش بسزایی را ایفا می کند.

رییس جمهور با اشاره به ابعاد مختلف مدیریت فضای مجازی در کشور اظهار داشت: در شرایط کنونی مرکز ملی فضای مجازی می تواند به عنوان نقطه ای متمرکز در سیاست گذاری ها و تصمیم گیری ها کلان کشور در عرصه سخت افزاری، نرم افزاری و صیانت از آسیب های این فضا تاثیر گذار باشد.

دکتر احمدی نژاد در ادامه فضای مجازی را فضای نامحدود توصیف کرد و گفت: از آنجایی که فضای مجازی، فضای نامحدود است و در آن مرزها برداشته شده، باید تلاش شود تا با برنامه ریزی دقیق از فضای سایبری در راستای اهداف و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.

در این جلسه همچنین اعضای این شورا به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود درخصوص نحویه شکل گیری مرکز ملی فضای مجازی، مبانی، فرصت ها و بهره گیری ازفرصت های ملی، به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرا ت خود پرداختند.



free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...