7
تیر

جشنواره وبلاگ نویسی "اسوه صبر" در مشگین شهر برگزار می شود

مشگین شهر- خبرگزاری مهر: دبیر دومین جشنواره وبلاگ نویسی اسوه صبر در مشگین شهر از برگزاری دومین سوگواره استانی وبلاگ نویسی “اسوه صبر” با محوریت حضرت زینب (س) در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، توحید مهدوی صبح شنبه در جلسه شورای هماهنگی دومین سوگواره وبلاگ نویسی اسوه صبر در مشگین شهر تصریح کرد: سوگواره وبلاگ نویسی اسوه صبر در دومین دوره خود برخلاف دور اول به صورت استانی برگزار می شود و وبلاگ نویسان استان با مراجعه به سایت این سوگواره می توانند در این جشنواره ثبت نام کنند.
وی با بیان اینکه سوگواره اسوه صبر در دو قسمت وبلاگ محور و پست محور برگزار می شود، افزود: در قسمت وبلاگ محور، وبلاگهایی با موضوعیت حضرت زینب در بخشهای شعر، مقاله، یادداشت و عکس می توانند در مسابقه شرکت کنند و در بخش پست محور بلاگرها بدون توجه به موضوع وبلاگ می توانند لینک مربوط به پست مورد نظر را در قسمت ثبت نام سایت مسابقه وارد کنند تا مورد ارزیابی هیئت داوران قرار بگیرد.
مهدوی با اشاره به بخش پست محور مسابقه گفت: در بخش پست محور شرکت کنندگان می توانند لینک یکی از پستهای منتشره از اول فروردین سال 89 تا پایان مرداد ماه سال 91 در مورد حضرت زینب(س) را برای شرکت در سوگواره ارسال کنند و این لینک می تواند در هر وبلاگی با موضوعهای مختلفی منتشر شده باشد.
وی با اشاره به آغاز ثبت نام در سایت این سوگواره تصریح کرد: ثبت نام وبلاگ نویسان در سایت این سوگواره آغاز شده و علاقمندان تا 31 مرداد ماه می توانند با مراجعه به سایت سوگواره و پر کردن فرم، در این مسابقه فرهنگی و مذهبی شرکت کنند.
دبیر جشنواره افزود: مراسم اختتامیه سوگواره وبلاگ نویسی اسوه صبر با محوریت حضرت زینب (س) روز ۲۲ شهریور همزمان با روز وفات امام جعفر صادق(ع) در مشگین شهر برگزار و از منتخبان با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جوایزی تجلیل به عمل می آید.
وی با اشاره به نحوه ثبت نام در مسابقه وبلاگ نویسی اسوه صبر اضافه کرد: بلاگرها با مراجعه به سایت سوگواره به آدرس www.osveyesabr.ir و کلیک بر روی منوی ثبت نام و انتخاب یکی از قسمتهای پست محور و وبلاگ محور با تکمیل مشخصات خود در مسابقه شرکت کنند که اگر به درستی فرم ثبت نام را پر کنند بعد از ارسال فرم ثبت نام ایمیل تایید ثبت نام از طرف سایت سوگواره به شرکت کنندگان ارسال می شود.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...