26
آبان

دوره آموزشی وبلاگ نویسی روحانیان پارس آباد برگزار شد

کارگاه آموزشی وبلاگ نویسی ویژه روحانیان، مبلغان خواهر و برادر، مدیران مؤسسات قرآنی، مداحان و هیأت‌های مذهبی شهرستان پارس آباد با تدریس کارشناس انفورماتیک اداره تبلیغات اسلامی اردبیل امروز چهارشنبه ۲۵ آبان برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» ولی همدم، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد، در گفت‌و‌گو با رسا در اردبیل اظهار داشت: دوره آموزشی وبلاگ نویسی ویژه روحانیان و مبلغان خواهر و برادر این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود تبلیغی در فضای سایبری افزود: حضور روحانیت در فضای مجازی به یقین با نتایج مطلوب و تاثیرگذاری همراه خواهد بود، چنان‌که دشمنان از تحرکات اخیر ارتش سایبری نظام مقدس جمهوری اسلامی واهمه داشته و دارند.

همدم با تشریح اهداف این دوره آموزشی خاطر نشان کرد: کارگاه آموزشی وبلاگ نویسی روحانیان با هدف آشنایی با نحوه راه اندازی و مدیریت وبلاگ فرهنگی و دینی، درج مطالب فقهی و ارتقای کیفیت محتوا در وبلاگ ها، ارتباط و ارتقای اطلاعات دینی و فرهنگی، تقویت فعالیت ها و ارتباطات فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی و همچنین اطلاع رسانی از فعالیتهای دینی برگزار می شود.

وی با اشاره به محتوای دروس ارائه شده طی این دوره آموزشی گفت: روحانیان و مبلغان شرکت کننده طی این دوره علاوه بر دروس نظری به صورت عملی و کارگاهی، با مهارت وبلاگ نویسی آشنا خواهند شد.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...