9
آبان

برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی در پایگاه تبیان یزد

مدیر مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان یزد از برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی ویژه انجمن‌های اسلامی در یزد با همکاری معاونت فرهنگی و تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، امین نظارات، مدیر مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان یزد در خصوص جشنواره وبلاگ‌نویسی اظهار کرد: پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان یزد با توجه به اهمیت شبکه‌های اطلاع‌رسانی نوین و نقش مهم این رسانه در انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی و درک اهمیت وبلاگ‌نویسی به‌عنوان مهم‌ترین ابزار تبلیغ دینی در فضای مجازی جشنواره وبلاگ‌نویسی ویژه انجمن‌های اسلامی را برگزار می‌کند.

نظارات افزود: جنگ نرم فرهنگی، عفاف و حجاب، ولایت فقیه، شهید و شهادت، خانواده، مردم‌سالاری دینی، نحله‌های انحرافی ازجمله محورهای جشنواره وبلاگ‌نویسی محسوب می‌شوند.

بنابر این گزارش، به ۱۴ برگزیده در این جشنواره جوائز نفیسی از جمله کمک هزینه سفرهای زیارتی کربلای معلا،‌ کمک هزینه سفرهای زیارتی سوریه،‌ دوربین‌های دیجیتالی،‌ MP3 Player و جوایز فرهنگی دیگر اهداء خواهد شد.

مهلت شرکت در این جشنواره تا ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۰ بوده و اسامی برندگان در بهمن‌ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود، وبلاگ‌نویسان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و ثبت نام در این جشنواره به پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان یزد مراجعه کنند.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...