8
دی

صوت/قسمت دوم بحث درباره قوانین وبلاگ‌نویسی در «رادیو جوان»

دومین برنامه رادیویی “چهل تیکه” درباره قوانین وبلاگ‌نویسی در ایران با حضور محمدمهدی کارگر به نمایندگی از پلیس فتا، روح‌الله مومن نسب به نمایندگی از وزارت ارشاد و حسن میثمی به عنوان یکی از جوانان وبلاگ‌نویس امروز ظهر سه شنبه ۶ دی از شبکه رادیویی جوان پخش شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در این برنامه به موضوعاتی چون کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و عملکرد این کمیته و مشکلات وبلاگ‌نویسان پیرامون این موضوع پرداخته شد.

هم‌چنین حمید ضیایی‌پرور، کارشناس ارتباطات به صورت تلفنی لحظاتی را به بحث و گفت‌وگو پیرامون موضوع برنامه پرداخت.

پیش از این در برنامه نخست “چهل تیکه” که درباره قوانین وبلاگ‌نویسی اجرا شده بود، لاله اکبری، گوینده برنامه قول داده بود که مجددا به این موضوع در برنامه دیگری پرداخته شود.

صوت کامل این برنامه را می‌توانید در ادامه گوش بدهید و یا فایل آن را به حجم ۹مگابایت دریافت کنید.


free b2evolution skin
نظر از: خدادادی [عضو] 
خدادادی

باسلام!وقتی این مطلب رو می خوندم دیدم که نوشته بودید برای دریافت اینجا کلیک کنید من خیلی مطلب دارم که بصورت الحاقیه ولی نمی دونم چطور باید اونا رو تو سایت بذارم .هر جای سایت رو هم نگاه کردم در مورد چگونگی الحاق صوت یا فیلم و..هم چیزی پیدانکردم .اگه می شه راهنمائی بفرمائید چه طور می شه یه فایل رو الحاق کرد.باتشکر
______________

با سلام. شما میتوانید برای جستجوی مطالب در صفحه پشتیبانی از کادر جستجوی سمت راست استفاده کنید. عباراتی را سرچ کنید مثلا: لینک دادن ، درج فیلم ، بارگزاری و ..

1390/10/12 @ 09:26


فرم در حال بارگذاری ...