2
اسفند

آغاز ثبت نام مسابقه وبلاگ‌نویسی «دختران عاشورایی»

مسابقه وبلاگ‌نویسی با عنوان “دختران عاشورایی” از سوی سازمان بسیج جامع زنان ویژه بانوان آغاز شده و تا 15اسفند ادامه خواهد داشت.

مسابقه وبلاگ‌نویسی با عنوان “دختران عاشورایی” از سوی سازمان بسیج جامع زنان ویژه بانوان آغاز شده و تا ۱۵اسفند ادامه خواهد داشت.

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» مسابقه وبلاگ‌نویسی “دختران عاشورایی” در ۵بخش، خاطره، شعر، داستان، عکس و دل‌نوشته برگزار می‌شود و هر فرد تنها می‌تواند در یک بخش شرکت کند. نوشتن حداقل ۵پست مرتبط با موضوعات تعیین شده الزامی است.

شرایط و ملاکهای داوری شامل روان نویسی، رعایت آیین نگارش، کیفیت و محتوای مطالب، ابتـکار  و خلاقانه  بـودن مطلب، استفاده از عبارات و عناوین مناسب برای پستها، تولید محتوای ارزنده و جذاب با استفاده از خلاقیتهای بلاگرها و نیز بکارگیری شیوه های نوین اطلاع رسانی اعم از فید و اسکریپ های مورد نیاز، است.

موضوعات مسابقه شامل شهید گمنام، جنگ نرم در سرزمین نور،‌ شهیدی که بردلم نقش بست،‌ با کاروان راهیان نور، به سوی نور، سه دهه  زنـده  نگه داشتن  یـاد  شهدا،  حماسه ۹دی، بصیرت و نقش خواص در جامعه، الهام شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی از نهضت عاشورا و نقش نهضت حسینی (ع) در نهضت های آینده جهان اسلام است.

براساس نظر هیات داوران به ۴۰ نفر از وبلاگ نویسان برتر هدایای ارزنده ای اهدا خواهد شد و ۵ وبـلاگ نـویس برتر معرفی و بـه پیوندهای سایت سازمان بسیج جامعه زنان اضافه خواهند شد.

زمان ارسال آثار به این مسابقه ۱۵اسفند بوده و زمان داوری و اعلام نتایج از ۱۵ الی ۲۵ اسفندماه خواهد بود.

 


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: فاطمه حسینی خاتم الاوصیاء«عج»فاضل آباد،گلستان [عضو] 
5 stars

با سلام
برای شرکت در مسابقه کدام گزینه را باید انتخاب کنیم ؟ آثار باید در مورد عاشورا و محرم امام حسین و و مطالبی این چنینی باشد لطفا راهنمایی فرمایید. با تشکر

_____________

http://tanineyas.ir/?q=node/6364

1390/12/06 @ 09:06


فرم در حال بارگذاری ...