26
آبان

برگزاری جشنواره وبلاگ‌های «کتابداری» به همت انجمن کتابداری ایران

دبیر اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران از برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی “وبلاگ های کتابداری و اطلاع رسانی” به همت انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران خبر داد.

زهرا شاملو، دبیر اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در گفتگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» اظهار کرد: جشنواره وبلاگ نویسی وبلاگ های کتابداری و اطلاع رسانی با هدف هم‌اندیشی، شناخت پتانسیل‌ ها و فعالیت‌ های صورت گرفته در این حوزه و تولد وبلاگ‌های جدید در حوزه‌ های تخصصی کتابداری، اطلاع‌رسانی و حوزه‌های وابسته برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره وبلاگ نویسی وبلاگ های کتابداری و اطلاع رسانی در ۳بخش برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخش اول شامل وبلاگ‌هایی است که پیش از برگزاری این جشنواره فعالیت می‌کردند که صاحبان آن‌ ها می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره وبلاگ خود را ثبت کنند.

دبیر اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران، ادامه داد: در بخش دوم نیز، مسابقه وبلاگ‌ نویسی برای بلاگرهایی برگزار می‌شود که به تازگی وبلاگ خود را ایجاد کردند و این بخش شامل وبلاگ‌ های فعال از ۱۵ مهر تا ۱۵ دی ماه سال جاری می‌ شود.

شاملو، به بخش سوم این جشنواره وبلاگی اشاره کرد و گفت: علاقه‌ مندانی که در این حوزه آثار مکتوبی مانند کتاب، پایان‌نامه، مصاحبه و… دارند می‌توانند با ارسال آثار خود به نشانی پستی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی واقع در کتابخانه ملی در این مسابقه شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در بخش اول مسابقه، ۱۵۱ نفر وبلاگ‌ های خود را به ثبت رسانده اند، خاطرنشان کرد: در بخش دوم، ۴۵ وبلاگ جدید و در بخش سوم نیز ۳۰ نفر آثار مکتوب خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

دبیر اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران، بیان کرد: از صاحبان وبلاگ‌های شخصی، سازمانی، دانشجویی و نویسندگان آثار پژوهشی (مقالات، پایان‌نامه‌ها، کتاب،طرح‌های پژوهشی) دعوت می شود در این جشنواره شرکت کنند.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره وبلاگ نویسی وبلاگ های کتابداری و اطلاع رسانی، اینجا را کلیک کنند.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...