21
آذر

پنجمین دوره طرح ملی وبلاگ‌نويسي «بوي سيب»

به حول و قوه‌ي الهي و پس از برگزاري موفق چهار دوره‌ طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوي سيب، رادیو معارف در محرم و صفر 1433 (آذر و دي 1390) پنجمین دوره‌ي طرح ملی وبلاگ‌نويسي بوي سيب را برگزار مي كند.
*
حسين بن علي -عليه‌السلام- مصباح هدايت و سفينه‌ي نجات انسان‌هاست. معلم آزادگي و آزادي است. انسجام آفريني است که نه فقط مسلمانان بلکه پیروان همه‌ي اديان را در کانون الهام‌بخش خود جمع مي‌كند.
واقعه‌ي بزرگ عالم در سال 61 هجري، تاکنون ماندگار مانده است. عاشورای اباعبدالله –علیه‌السلام- جلوه‌ي عظمت است. تصويري است از گذشته و آينده. پيامي بلند و متعالي است که هرگز در تحولات روزگار، گم نخواهد شد.
*
ظرفیت بالای فرهنگ عاشورا و قدرت نفوذ و اثرگذاری آن بر کسی پوشیده نیست. از این رو رادیو معارف به عنوان رسانه‌ای دینی که رسالت او ترویج معارف اسلامی، آموزه‌های وحیانی و ارزش‌های دینی است، با بهره‌گیری از امکان موجود در فضای مجازی و اشتیاق جوانان برای فعالیت در این عرصه‌ها، جریانی فرهنگی را هدایت می‌کند تا معرفت حسینی و شور عاشورایی را در جامعه گسترش دهد.
فرهنگ سازي در ترويج پيام عاشورا و استفاده مطلوب از ابزارهاي ارتباطی در شبکه جهاني اینترنت، از جمله وظايف رسانه‌اي راديو معارف است. مشارکت کنندگان در این طرح، ضمن ارتقاء و افزايش دانش خويش، موجي از ذكر و نام و ياد اباعبدالله -عليه السلام- را در فضاي مجازي ايجاد مي‌كنند.
در ايام محرم سال‌هاي گذشته به لطف الهی، چهار دوره از مسابقه وبلاگ نویسی بوی سیب برگزار شد و توانست با جذب حدود 8500 شرکت کننده از میان جوانان وبلاگ‌نویس، موجی در وبلاگ‌های فارسی ایجاد کرده و حسینیه‌ای مجازی برای کاربران اینترنتی فراهم کند.
*
اینک در پنجمین گام از این طرح ملی، با توجه به تجربه دوره های پیش، طراحی جدیدی در بخش‌های اصلی و جنبی این طرح داشته‌ایم.

بخش‌ اصلي مسابقه:
بهترين وبلاگ نوشته‌ي عاشورايي
بهترین ریزنوشته ی عاشورایی
بهترین وبلاگ عاشورایی

بخش جنبی مسابقه:
پادكست
گرافيک
کتابخوانی
بین الملل

جهت ثبت نام در مسابقه کلیک کنید .


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...