12
مرداد

وبلاگ‌نویسان مسجدی مورد حمایت قرار می‌گیرند

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره های جوانان مساجد کشور از آمادگی این دبیرخانه برای حمایت از وبلاگ نویسان دینی و مسجدی خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مجتبی میرزایی نسب، مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره های جوانان مساجد کشور، اظهار داشت: دبیرخانه دائمی جشنواره جوانان مساجد آماده حمایت از وبلاگ های حوزه مساجد و دین است.

وی افزود: این دبیرخانه می تواند با معرفی اساتید برجسته، معرفی کتاب، نرم افزار و معرفی منابع، وبلاگ نویسان حوزه مسجد را یاری دهد.

میرزایی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دارای ظرفیت بسیار بالایی در زمینه فرهنگی و رسانه‌ای هستند، بیان داشت: با وجود این ظرفیت و حمایت از آنها، زمینه رشد و گسترش فعالیت آنها در فضای مجازی فراهم می‌ شود.

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره جوانان مساجد کشور، به برگزاری ششمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور اشاره و تصریح کرد: این جشنواره به‌دلیل استقبال گسترده فعالان این عرصه و اعضای کانون‌های مساجد کشور، از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره نشریات تجربی در دو بخش وبلاگ نویسی و نشریه، تاکید کرد: مجموع آثار ارسالی در بخش وبلاگ نویسی این جشنواره ۶۵ اثر است که از این تعداد ۱۱ اثر به مرحله کشوری راه یافتند.

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره های جوانان مساجد کشور، اذعان کرد: علاوه بر انتخاب سه وبلاگ برتر، در مجموع پنج نشریه به عنوان نشریات برتر ششمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از سوی هیات داوران انتخاب و معرفی می شود.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...