29
دی

شبکه يکپارچه داخلي حوزه‌هاي علميه خواهران ارتقا مي‌يابد

مسئول دفتر فناوري حوزه‌هاي علميه خواهران:
شبکه يکپارچه داخلي حوزه‌هاي علميه خواهران ارتقا مي‌يابد
مسئول دفتر فناوري اطلاعات حوزه‌هاي علميه خواهران گفت: در راستاي افزايش پايداري سيستم و بهره‌مندي مستمر از سامانه‌هاي نرم‌افزاري حوزه‌هاي علميه خواهران، شبکه يکپارچه داخلي اين حوزه‌ها ارتقا مي‌يابد.
به گزارش روابط عمومي مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران مهندس علي طائي‌زاده با بيان اينکه از سال 87 شبکه يکپارچه داخلي در ستاد مرکز، مديريت‌هاي استاني و مدارس علميه خواهران راه‌اندازي شده است، اظهار داشت: راه‌اندازي اين شبکه در مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران براي نخستين بار در ميان مراکز حوزوي انجام گرفت و آثار و ثمرات فراواني را نيز به همراه داشت.
وي افزود: اکنون بر اساس تصميم اتخاذشده با تجهيز تمام مدارس عمليه خواهران، در صورت بروز مشکل در شبکه يکپارچه داخلي، ارتباط از طريق شبکه اينترنت برقرار مي‌شود و در ارتباط مدارس علميه و مرکز کمترين اختلال ايجاد خواهد شد.
مسئول دفتر فناوري اطلاعات حوزه‌هاي علميه خواهران با اشاره به اينکه در صورت قطع شدن شبکه داخلي حوزه‌هاي علميه خواهران، ارتباط، به صورت خودکار به شبکه اينترنت منتقل مي‌شود، يادآور شد: با ايجاد اين قابليت، از طريق «توکن» رمزنگاري، امکان ارتباط ايمن و مطمئن با سامانه‌هاي نرم‌افزاري مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران از طريق اينترنت فراهم مي‌شود.
وي با بيان اينکه مراحل مطالعاتي اين طرح انجام شده و اکنون اين طرح در دست اجرا قرار دارد، گفت: در اين طرح تمام مدارس علميه به اينترنت با سرعت حداقل يک مگابيت بر ثانيه مجهز مي‌شوند که انجام اين کار اجراي فعاليت‌هاي تبليغي و پژوهشي طلاب و مدارس علميه را نيز تسهيل مي‌کند.
طائي‌زاده اجراي اين طرح را موجب افزايش پايداري سيستم‌ها برشمرد و ادامه داد: اين کار هم‌اکنون در برخي مدارس علميه به صورت آزمايشي انجام شده است و در آينده در ساير مدارس علميه نيز اجرا خواهد شد.


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: fakhre batha [عضو] 

سلام علیکم
الان سرعت اینترنت چقدر است؟
زمان انجام این امر کی است ان شاءالله؟

1390/10/30 @ 18:37
نظر از: موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) [عضو] 
5 stars

موفق باشید
بسیار عالی است
آموزش عالی حوزوی معصومیه قم

1390/10/29 @ 10:57


فرم در حال بارگذاری ...