20
آبان

آغاز برگزاری مسابقه وبلاگ‌نويسی «سيدالايام»

پیوند: http://www.iqna.ir/fa/news_detail.php?ProdID=1133009

گروه فضای مجازی: مسابقه وبلاگ‌نويسی «سيد‌الايام» با موضوعاتی همچون نمازجمعه و نقش آن در بيداری اسلامی از 15 آبان آغاز و تا 26 دی‌ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، مسابقه وبلاگ‌نويسی «سيد‌الايام» به مناسبت سی‌وچهارمين سالگرد نمازجمعه ورامين با موضوعاتی همچون نمازجمعه و نقش آن در بيداری اسلامی برگزار می‌شود.

اين مسابقه وبلاگ‌نويسی با هدف رشد فرهنگ نماز جمعه در ميان اقشار جامعه از 15 آبان‌ماه آغاز شده و تا 26 دی‌ماه ادامه دارد.

كاربران برای شركت در اين مسابقه وبلاگ‌نويسی می‌توانند آثار خود را به نشانی info@osveh.info ارسال كنند و برای شركت در اين مسابقه ارسال آدرس اينترنتی، نام و نام خانوادگی شركت‌كننده و شماره تماس به آدرس پست الكترونيك فوق ضروری است.

بررسی ابعاد شخصيت اسوه خدمت ورامين، نماز جمعه در آينه شعر و ادب، نماز جمعه ورامين در آينه خاطرات، نماز جمعه و استكبارستيزی، نماز جمعه و نقش آن در بيداری اسلامی، نماز جمعه و نقش آن در اقتصاد مقاومتی، نقش جوانان در نماز جمعه، تاثير نماز جمعه در توليد ملی و حمايت از كار و سرمايه ايرانی و ارزيابی كمی و كيفی نمازهای جمعه ورامين، پيشوا، پاكدشت، قرچك، جوادآباد و خيرآباد از موضوعات اين مسابقه وبلاگ‌نويسی به شمار می‌رود.

اين مسابقه دارای سه داور محتوايی و سه داور فنی از مدرسان دانشگاه خواهد بود كه سطح كيفی و محتوايی آثار دريافتی را مورد ارزيابی قرار می‌دهند. پس از ارزيابی، از ۶ كاربر و وبلاگ‌نويس برتر در دهه فجر تجليل می‌شود



free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(0)
4 ستاره:
 
(1)
3 ستاره:
 
(1)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
3.5 stars
(3.5)
نظر از: قیاسی [عضو] 
4 stars

التماس دعا وممنون از خبرتون

1391/08/29 @ 21:15
نظر از: مدیریت استان مازندران [عضو] 
3 stars

ممنون از اطلاع رسانی خوبتان. موفق باشید. یا حق

1391/08/24 @ 13:53


فرم در حال بارگذاری ...