21
تیر

نصب نوار ابزار الکسا (رتبه بندی سایت ها و وبلاگ ها)

از طریق نوار ابزار الکسا می توانید رتبه و آمار مختلف سایت ها و وبلاگ ها را مشاهده کنید. در واقع با ورود به هر سایت یا وبلاگ، می توانید این افزونه را کلیک کنید تا آمار آن را به شما نمایش دهد. (رتبه سایت در جهان، رتبه سایت در ایران، تعداد لینک ها، سایت های مشابه و …)

نوار ابزار الکسا


نصب این افزونه از دو جهت اهمیت دارد:
1- تحلیل و بررسی آمار سایت یا وبلاگی که در حال مشاهده آن هستید.
2- خود این افزونه نیز به شما برای ارتقاء رتبه سایت و وبلاگتان کمک می کند.

پس برای بهره مندی از این دو مزیت، پیشنهاد می شود این افزونه کم حجم را از لینک زیر نصب کنید: (فقط برای مرور کامپیوتر)
https://www.alexa.com/toolbar

در صورتی که موفق به نصب شدید در نظرات اعلام کنید و اگر هم سوال یا مشکلی مواجه شدید بفرمائید.
پس بعد از نصب، گزینه ای مشابه تصویر زیر به مرور شما اضافه می شود. اولین بار که آن را باز کردید، گزینه Accept را بزنید تا فعال شود.

تولبار الکسا


free b2evolution skin
2
اردیبهشت

راه اندازی ربات آماری کوثربلاگ

ربات تلگرامی کوثربلاگ

 

بمنظور اطلاع سریع از آمار و دسترسی آسان به گزارش های وبلاگ، رباتی برای استفاده در تلگرام طراحی شده است که به صورت روزانه، آمارهایی از وبلاگ شما را در اختیارتان قرار می دهد.
با انتخاب این ربات، در پایان هر روز، آمارهای وبلاگتان از طریق تلگرام برای شما ارسال می شود:

نشانی ربات آماری کوثربلاگ:
kowsarblogir_bot@
https://t.me/kowsarblogir_bot


free b2evolution skin
24
اردیبهشت

کد ابزار حدیث موضوعی

با بکارگیری کدهای زیر می توانید منتخبی از احادیث ائمه اطهار علیهم السلام را در موضوعات مختلف و کاملا کاربردی و آسان به بازدیدکنندگان وبلاگ خود عرضه کنید. بدین منظور کافیست برای قرار دادن هر ابزار در وبلاگ خود، با کلیک روی “تصویر"، کدها را کپی  کرده و با مراجعه به قسمت مدیریت وبلاگ خود، وارد اجزای وبلاگ/ افزودن شیء / شیء اچ تی ام ال آزاد شوید و کدها را در آن جا Paste نمائید و نهایتاً دکمه “ذخیره” را کلیک کنید.

 

کد حدیث

کدحدیث کدحدیث وبلاگ
کدحدیث کدحدیث
کدحدیث کدحدیث کدحدیث

بروز رسانی :24 اردیبهشت 97


free b2evolution skin
24
اردیبهشت

کد ابزار نمایش اوقات شرعی

اوقات شرعی یکی از ابزارهای مفیدی است که بعضی وبلاگ نویسان تمایل دارند در وبلاگ خود قرار دهند.توسط کدهای زیر می توانید اوقات شرعی هر روز را بصورت کاملا آسان و زیبا به بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگ خود نمایش دهید.

بدین منظور کافیست برای قرار دادن هر ابزار در وبلاگ خود، با کلیک روی “تصویر”، کدها را کپی کرده و با مراجعه به قسمت مدیریت وبلاگ خود، وارد اجزای وبلاگ/ افزودن شیء / html آزاد شوید و کدها را در آن جا Paste نمائید و نهایتاً دکمه “ذخیره” را کلیک کنید.(لینک آموزش درج ابزارهای جانبی وبلاگ)

 

ادامه »


free b2evolution skin
23
اردیبهشت

کد ابزار نمایش ساعت

ساعت های فلش برای زیبایی وبلاگ مورد استفاده بسیاری از مدیران وبلاگ ها است بدین منظور کافیست برای قرار دادن هر ابزار در وبلاگ خود، با کلیک روی “تصویر مورد نظر”، کدها را کپی کرده و با مراجعه به قسمت مدیریت وبلاگ خود، وارد اجزای وبلاگ/ افزودن شیء / HTML آزاد شوید و کدها را در آن جا Paste نمائید و نهایتاً دکمه “ذخیره” را کلیک کنید. (لینک آموزش درج ابزارهای جانبی وبلاگ)

نكته قابل توجه این است كه ساعت ها به طور خودكار از كامپیوتر كاربر تنظیم می شوند ، یعنی اگر شخصی از ایران وارد وبلاگ شما شودساعتی كه برایش به نمایش در می آید همان ساعتی است كه در كامپیوترش تنظیم شده است و اگر در همان لحظه شخصی از كشوری دور به وبلاگ شما وارد شود ، نمایش ساعت برای شخص دوم همان ساعتی است كه در كامپیوتر خود تنظیم شده است.              

ادامه »


free b2evolution skin