16
اردیبهشت

برگزاری دوره پیشرفته وبلاگ نویسی در اراک

دوره آموزش وبلاگ‌نویسی پیشرفته در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام بنافی مدیریت استان در خصوص اهمیت و ضرورت دوره سخنانی بیان فرمودند.

پس از آن اهمیت حضور در فضای مجازی و انتقال تجارب وبلاگ‌نویسی و فعالیت به عنوان یک خانم طلبه در فضای مجازی ارائه گردید.

در این جلسه که بیش از 25 نفر از معاونین فرهنگی و وبلاگ‌نویسان فعال استان حضور داشتند، سوالات مطرح شده پیرامون حضور در فضای مجازی پاسخ داده شد.

در ادامه، نویسندگی در فضای مجازی و با تاکید بر نکات نویسندگی آموزش داده شد.

پس از آن مطالب دست‌نوشته وبلاگ‌نویسانی که تمایل به نقد داشتند با توجه به نکات آموزش داده شده از حاضران خواسته شد که نوشته‌های یکدیگر را نقد کنند.

در بخش پایانی کلاس، امکانات فنی پیشرفته، اجزاء وبلاگ، استفاده از کلمات کلیدی، نامک، آپلود فایل، درج لینک و … توضیح داده شد.

در نهایت از حاضران در کلاس خواسته شد که با استفاده از نکات آموزش دیده، نوشته‌های خود را درباره #چی_شد_طلبه_شدم با هشتگ مربوطه در شبکه کوثرنت منتشر کنند.

در ضمن این دوره، معرفی برخی از وبلاگ‌های شاخص، آموزش مختصر حضور در شبکه کوثرنت و هشتگ‌ گذاری، معرفی نشریه سواد رسانه‌ای، معرفی گروه الفبای فضای مجازی و آموزش درج نیم‌فاصله در نرم‌افزار ورد نیز انجام شد و علاوه بر ارائه پاورپوینت، باز کردن وبلاگ‌ها، کوثرنت و کوثربلاگ به صورت آنلاین، اینفوگرافی‌ها و پوسترهایی درباره فضای مجازی و صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی نیز به نمایش درآمد.


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 
5 stars

با عرض سلام ، ادب و احترام
آرزوی موفقیت روزافزون و برگزاری جلسات پربار این چنینی در تمامی مدارس ، إن شالله تمامی سروران کوثر نت و کوثربلاگ موفق و سربلند باشند و در کنار یکدیگر جامعه ای بصیر و با سواد و مسلط به تمامی راهکارهای فضای مجازی ، با استفاده حداکثری و مفید از این فرصت ها داشته باشیم.

1396/02/17 @ 19:43


فرم در حال بارگذاری ...