6
آبان

برگزاری سومین نشست شورای فعالان فضای مجازی استان اصفهان

سومین نشست شورای فعالان فضای مجازی حوزه های علمیه خواهران اصفهان با حضور آقای صادقی، از مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان و وبلاگ نویسان فعال اصفهان برگزار گردید.

در این نشست آقای صادقی، در مورد تاریخچه تأسیس مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان اشاره کردند: در سال 1377 بمنظور حداکثر استفاده از روش ها و ابزارهای جدید در راستای پژوهش های دینی، این مرکز به امر مرجع عالیقدر حضرت آیه الله العظمی مظاهری دامت برکاته تأسیس گردید و تاکنون نرم افزارها و کتب دینی زیادی منتشر نموده است که مورد توجه و قبول عالمان ، محققان و اندیشمندان جامعه اسلامی قرار گرفته است.

نشست شورای فعالان فضای مجازی اصفهان

در ادامه ایشان به معرفی شیوه تحقیق و پژوهش در نرم افزارهای تولیدی آن مرکز پرداختند که شامل استفاده از جدیدترین منابع، کتب و مقالات چاپ شده در موضوعات تخصصی، استفاده از نسخ خطی، سخنرانی شخصیت ها و بهره گیری از تیم تحقیقاتی حوزویون و دانشگاهیان می باشد.

وی در خصوص معرفی مجموعه “نوزادی” افزود: باتوجه به دغدغه مقام معظم رهبری پیرامون سبک زندگی اسلامی، این موضوع در دستور کار مرکز قرار گرفته است که شامل مجموعه های “نوزادی” ، کودکی، جوانی و نوجوانی و … که شامل 8 مجموعه می باشد.

نرم افزار نوزادی این نرم‌افزار شامل پنج بخش اصلی «تربیت»، «بارداری و زایمان»، «حقوق نوزاد»، «نوزادی و شیرخوارگی» و «پرسمان» و چهار بخش جانبی «نگارخانه»، «کتابخانه»، «حکایت» و «آوا» می‌باشد؛ و در سطحی تهیه و تولید شده است که خانواده‌ها، مربیان و متخصصانِ امر تربیت می‌توانند از آن بهره‌مند گردند.

در بخش دوم این نشست، که به موضوع “کاربران راکد و نیمه راکد” اختصاص داشت، اعضای شورا با ارائه دیدگاه ها و پیشنهادات خود در راستای فعالسازی کاربران، به تبادل نظر و بیان تجربیات و نظرات خود پیرامون این موضوع پرداختند. پیشنهادات ارائه شده جهت بررسی و پیگیری، ثبت شد و مقرر گردید اعضای این شورا نسبت به بررسی فعالیت کاربران مدارس خود پیگیری لازم را بعمل آورند و گزارش آن را در جلسه بعد ارائه نمایند.

نشست شورای فعالان فضای مجازی اصفهان 

نشست شورای فعالان فضای مجازی اصفهان

نشست شورای فعالان فضای مجازی اصفهان


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(4)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
4 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از:  
5 stars

سلام علیکم
احسنتم
خیلی عالی هست
به امید توفیقات روز افزون
و عملی شدن نشستها در فضای مجازی
و احساس رشد در آن
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

1396/08/23 @ 12:14
نظر از: حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت [عضو] 
5 stars

بحمدلله جلسات شورا بخوبی برگزار می گردد.
سپاس از زحمات شما بزرگواران

1396/08/13 @ 10:20
نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 
5 stars

با عرض سلام و احترام
مجموعه نرم افزار “نوزادی” جالب بنظر می رسد و الیته کاربردی. چقدر خوب بود راهکارهای تبدیل کاربران راکد به فعال، در گروه فعالان نیز مطرح شود.
موفق و مؤید باشید.

با سلام و تشکر
بله این موضوع نیز جزو دستورات جلسه است.

1396/08/06 @ 14:30
نظر از: ... [عضو] 
...
5 stars

سلام
خدا قوت خدمت همه مسئولین برگزاری و عزیزان شرکت کننده

1396/08/06 @ 14:01


فرم در حال بارگذاری ...