13
آذر

نخستین جشنواره رسانه های اجتماعی ویژه کاربران عادی و صاحبان رسانه

 

جشنواره رسانه‌های اجتماعی برای نخستین بار، با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرکز ملی فضای مجازی، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخش خصوصی برگزار می‌شود.

 

جشنواره رسانه های اجتماعی

همه ی کاربران شبکه های اجتماعی، هم کاربران عادی و هم صاحبان رسانه می توانند در این جشنواره شرکت کرده و از امکانات جشنواره بهره مند شوند.

از مهمترین اهداف جشنواره فرهنگ سازی نحوه استفاده درست از رسانه های اجتماعی ، معرفی کانال ها و صفحات مفید و مناسب در شبکه های اجتماعی مختلف و بهره گیری از تجربیات موفق استفاده از این ابزارها در توسعه کسب و کار است.

این جشنواره در دو بخش پیام رسان ها و کانال ها و صفحات  و با ۲۰ موضوع  انقلاب اسلامی، مقاومت و دفاع مقدس بازی و سرگرمی، تاریخ و تمدن، تندرستی و ورزش، خانواده و سبک زندگی، خبر و اطلاع رسانی، خودرو، زبان و ادبیات، سلامتی و بهداشت، شخصیت ها- ستارگان، طنز و سرگرمی، علمی و فناوری، فرهنگی و اجتماعی، کارآفرینی و اشتغال، کسب و کار، کودک و نوجوان، گردشگری، محیط زیست، معارف و هنری برگزار می‌شود.

جهت ثبت نام در جشنواره کانال یا صفحه مجازی باید حداقل دارای 5000 عضو بوده و همچنین مطالب آن مطابق اصول جمهوری اسلامی و در چارچوب یکی از عناوین جشنواره باشد.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت socialfest.ir مراجعه کنید.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...