5
دی

ثبت‌نام دومين دوره مسابقه وبلاگ‌نويسی نماز آغاز شد

گروه فضای مجازی: دومين مسابقه وبلاگ‌نويسی نماز در راستای تحقق آيات قرآن پيرامون اقامه نماز از سوی ستاد اقامه نماز كشور و به همت ستاد اقامه نماز استان اصفهان برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، ثبت‌‌نام دومين مسابقه وبلاگ‌نويسی نماز با موضوعاتی همچون بررسی تحليلی آيات و روايات نماز، نماز پيامبر اكرم(ص) و ائمه، نماز اول وقت، اسرار و چرايی نماز، نماز در اديان، آثار و بركات نماز به همت ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود.

 

ستاد اقامه نماز در راستای تحقق آيات قرآن پيرامون اقامه نماز و عملی كردن پيام‌های مقام معظم رهبری به اجلاس‌های نماز، مسابقه سراسری وبلاگ‌نويسی نماز را برگزار می‌كند.

 

ثبت‌نام در دومين مسابقه وبلاگ‌نويسی «نماز» آغاز شده و قرار است به ۸۰ نفر از برگزيدگان، جوايزی اهداء شود. يكی از ابتكارات اين مسابقه، اختصاص نمره منفی در بخش داوری مسابقات به وبلاگ‌هايی است كه موارد محتوايی و فنی رايج در وبلاگ‌نويسی را رعايت نكرده و باعث افت كيفيت وبلاگ می‌شوند.

 

علاقه‌مندان به منظور ثبت نام و دريافت اطلاعات بيشتر می‌توانند به سايت مسابقه به نشانی www.training.isfahan.ir مراجعه كنند. ترويج، توسعه و تعميق هرچه بيشتر فرهنگ اقامه نماز و استفاده هر چه بهتر از تكنولوژی و فضای مجازی از اهداف اين جشنواره به شمار می‌رود.

 

وبلاگ‌های ساخته شده بايد از سايت‌هايی كه تحت قوانين جمهوری اسلامی ايران هستند، فضای لازم را اخذ كرده باشند و نام و عنوان وبلاگ بايد مناسب شأن نماز باشد. همچنين وبلاگ‌هايی كه به ترويج و تبليغ فرقه‌ها و يا مباحث تفرقه‌انگيز بپردازند از مسابقه خارج می‌شوند.

 

گفتنی است، اين دومين مسابقه ستاد اقامه نماز استان اصفهان است كه در سال گذشته از ۱۳۵ وبلاگ در مراسم اختتاميه «مسابقه ملی وبلا‌گ‌نويسی نماز» قدردانی بعمل آمد. 10 كمك هزينه سفر عمره مفرده، ۲۰ كمك هزينه سفر به عتبات عاليات و ۵۰ كمك هزينه سفر به مشهد مقدس از جمله اين هدايا هستند.
برای مشاهده اينجا را كليك كنيد!

http://training.isfahan.ir/wfdefaultecourse.aspx


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: عمادی [عضو] 

مسابقه خوبیست

1391/11/10 @ 00:56
نظر از: fakhre batha [عضو] 
5 stars

ان شاء الله شرکت می کنیم. طرح خیلی خوبی است!!
خدا قوت

1391/11/01 @ 18:05


فرم در حال بارگذاری ...