20
اسفند

در Workshop اصفهان چه گذشت؟

 اولین Workshop وبلاگ نویسی با حضور مسئولین مرکز فناوری اطلاعات، مدیر محترم مرکز مدیریت استان اصفهان و وبلاگ نویسان فعال استان اصفهان باهدف آسیب شناسی این فضا ، اصول و روش های نویسندگی در فضای مجازی و معرفی امکانات جدید سامانه کوثر بلاگ در اصفهان برگزار شد.

در این گارگاه وبلاگ نویسی آقای جلیلی صفت، مسئول پرتال های مرکز، ضمن اشاره به فعالیت های این مرکز جهت آموزش و گسترش وبلاگ نویسی در کشور، نکات مهمی در خصوص اصول و روش های نویسندگی در فضای مجازی و آسیب شانسی وبلاگ نویسی در کوثر بلاگ را مطرح نمودند.

جناب آقای دکتر طائی زاده، رئیس محترم مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران در جمع وبلاگ نویسان و نمایندگان کوثر بلاگ به جایگاه و اهمیت کوثر بلاگ اشاره کردند. همچنین ایشان اهداف راه اندازی شبکه کوثر نت، جایگاه شبکه های اجتماعی در جهان، خدمات و مزایای سامانه کوثر نت را به طور مفصّل بیان نمودند و به تعدادی از سوالات حاضرین در این خصوص پاسخ دادند.

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای ابطحی، مدیر محترم حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه، سخنانی در خصوص ضرورت و اهمیت وبلاگ نویسی، شرایط و چگونگی ورود به فضای مجازی و همچنین مخاطرات و مزایای حضور در این فضا را برای طلاب و و بلاگ نویسان این استان تشریح نمودند.

در ادامه با حضور حجت الاسلام ابطحی و آقای دکتر طائی زاده، از وبلاگ نویسان فعال و نمایندگان استانی کوثر بلاگ با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.

 

در بخش پایانی این workshop یکروزه، آقای جمشیدکیانی به معرفی امکانات و ابزارهای اضافه شده به سامانه جدید کوثر بلاگ، تغییرات انجام شده و چگونگی استفاده بهتر از این سامانه اشاره کردند. در این بخش سوالات متعدد وبلاگ نویسان پیرامون بکارگیری ابزارها و تنظیمات کوثر بلاگ و ملاک های انتخاب وبلاگ برتر نیز پاسخ داده شد.

مشاهده گزارش تصویری

 

 


free b2evolution skin
نظر از: طلبه [بازدید کننده]
طلبه

با سلام و احترام و خسته نباشید
آیا فقط از وبلاگ نویسان فعال و نمایندگان استان اصفهان تقدیر شده یا فعالان و نمایندگان استانی کوثر بلاگ در کل کشور؟
ظاهرا در بین حوزه های علمیه خواهران فقط استان های خاصی همیشه مطرح هستند: (قم و اصفهان) و سایر استان ها در حاشیه قرار دارند.
——–
با سلام و عرض ادب
ضمن تشکر از نظر ارسالی
به جهت حضور مسئولین دفتر فناوری در اصفهان، تصمیم به تقدیر از نمایندگان این استان گرفته شد.
برای ما استان ها هیچ تفاوتی با هم ندارند و اگر قصد برگزاری کلاس یا کارگاه ها باشد، اولویت ما با استان های محروم یا شهرهایی است که کمتر به آن ها در حوزه فناوری توجه شده است اما طبیعیست موقعیت هایی مثل تعداد مدارس، نمایندگان، وبلاگ ها و … برنامه هایی را بالطبع ایجاد می نماید.
در راستای تقدیر از وبلاگ نویسان و فعالان نیز برنامه هایی در سال جاری خواهیم داشت.

1394/01/27 @ 12:11
نظر از: ساده [بازدید کننده]
ساده

با سلام و احترام و خسته نباشید
بهتر نیست به جای کلمه workshop معادل فارسی را بنویسید از شما که حوزوی هستید بعیده؟؟؟
———
پاسخ:
با سلام و عرض ادب و تشکر از پیام شما
بنده نیز با شما موافقم که معادل فارسی کلمات باید نوشته شود. شاید در این مورد نیز بهتر بود همین کار صورت می گرفت اما برخی واژه ها هستند مثل کلمه “سایبر” که برای تفهیم بیشتر، بهتر است عین عبارت نوشته شود.

1394/01/18 @ 08:43


فرم در حال بارگذاری ...