13
مهر

فضای مجازی یک امکان عظیم و کم هزینه برای تبلیغ دین است

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: بانوان می توانند در مسائل مختلف اسلامی و دینی از جمله خانواده، علوم اسلامی و علوم اجتماعی بسیار تاثیر گذار باشند.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در حاشیه مراسم افتتاح «مرکز داده امین»، در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید غدیر خم گفت: عید غدیر خم را در حالی گرامی می داریم که در فقدان حجاج عزیزمان به سوگ نشسته ایم.
وی با تاکید بر ضرورت حضور بانوان در فضای مجازی گفت: فضای مجازی یکی از عرصه های بزرگ و مهم برای تبلیغ اسلام ناب است و با توجه به اینکه بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و در نیمی دیگر موثر هستند، می توانند از این ظرفیت استفاد کنند.
حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی افزود: فضای مجازی یک ظرفیت عظیم و کاربردی و کم هزینه برای ابلاغ مطالب و معارف اسلامی به تمام نقاط جهان است و با توجه به اینکه هدف تمام حوزه های علمیه ابلاغ پیام الهی است، بانوان طلبه می توانند از این ظرفیت برای رسیدن به این هدف مهم استفاده کنند.
وی با تاکید بر استفاده بانوان طلبه از فضای مجازی برای تبلیغ معارف اسلام خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت هایی که برای قشر بانوان در استفاده از فرصت های تبلیغی، تعلیمی و پژوهشی وجود دارد، بانوان طلبه می توانند از این فرصت و ظرفیت برای ارتقای سطح علمی خود و همچنین برای حضور و ابلاغ پیام الهی استفاده کنند.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به تاثیرگذاری بانوان طلبه در فضای مجازی گفت: حضور بانوان طلبه در فضای مجازی می تواند بسیار سازنده و موثر باشد و بانوان می توانند در زمینه های مختلف از جمله خانواده، علوم اسلامی و علوم اجتماعی بسیار تاثیر گذار باشند.
حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افتتاح مرکز داده امین گفت: مرکز داده امین از بزرگترین و امن ترین مراکز موجود در ایران است که تمام استانداردهای بین المللی در تاسیس این مرکز به احسن وجه رعایت شده است.
وی افزود: امیدواریم با استفاده از این ظرفیت عظیم، حضور بانوان طلبه در فضای مجازی را افزایش دهیم تا در آینده شاهد توسعه کوثر بلاگ به تمام خانواده حوزه های علمیه خواهران باشیم و شعار « هر طلبه یک وبلاگ» را محقق کنیم.
مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به تبدیل حوزه های علمیه خواهران به پایگاه بزرگی برای نشر معارف اسلامی گفت: توسعه آموزش مجازی از نظر کیفی و کمّی در عرصه داخلی و بین المللی از جمله اهدافی است که در حال توسعه آن هستیم تا حوزه علمیه خواهران تبدیل به پایگاه بزرگی در زمینه تولید و نشر معارف اسلامی شود.

 


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: فاطمه محمدی را [بازدید کننده]
فاطمه محمدی را
5 stars

سلام علیکم ممنون از حسن توجه اتان

1394/07/27 @ 17:01
نظر از: فانوس [عضو] 

السلام عليك يا ابا عبدالله الحسين عليه السلام

1394/07/25 @ 21:40


فرم در حال بارگذاری ...