26
آذر

پهنای باند پیامرسان‌های داخلی دو برابر خواهد شد

معاون وزیر ارتباطات از تخصیص بیش از هزار گیگابیت بر ثانیه ظرفیت شبکه‌ی ملی اطلاعات به پیام‌رسان‌های داخلی در راستای حمایت از آن‌ها خبر داد.
حمید فتاحی، معاون وزیر ارتباطات با انتشار توییتی از تخصیص بیش از هزار گیگابیت بر ثانیه از ظرفیت شبکه‌ی ملی اطلاعات به پیام‌رسان‌های داخلی طی دو هفته‌ی آینده خبر داد. این پیام توییتری در پاسخ به انتقادات آیت‌الله علم‌الهدی مبنی بر عدم حمایت از شبکه‌های اجتماعی داخلی منتشر شد. آیت‌الله علم‌الهدی از تعداد سرورهای تخصیص‌داده‌شده به شبکه‌های اجتماعی داخلی در مقایسه با پیام‌رسان‌ها خارجی مانند تلگرام انتقاد کرده و گفته بود:

بنا شد شبکه‌های اجتماعی داخلی تقویت شود و این مسئله تصویب و وزارت ارتباطات مسئول اجرایی شد اما امروز متاسفانه امکانات شبکه‌های اجتماعی داخلی در مقابل خارجی صفر و بلکه زیر صفر است.

در همین راستا معاون وزیر ارتباطات نیز از اختصاص ظرفیت بیشتر به پیام‌رسان‌های داخلی تا دو هفته‌ی آینده خبر داد.

وی در توییت خود نوشت:

مشکل پیام‌رسان‌های داخلی مسیر چهاربانده و ۶بانده نیست. بااین‌حال برای اثبات این موضوع تا دو هفته‌ی آتی، بیش از هزار گیگابیت برثانیه (معادل بیش از دو برابر همه‌ی شبکه‌های اجتماعی خارجی) از ظرفیت شبکه‌ی ملی اطلاعات را به پیام‌رسان‌های داخلی اختصاص خواهیم داد. #اقناع_کاربر
 
 


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...