27
اسفند

«سیستم سفارش آنلاین کارت پستال» شرکت پست افتتاح شد

پیوند: http://webkhabar.net/1390/12/27/1365/%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%BE%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%BE/

کاربران می‌توانند از طریق سایت با هزینه ۶۰۰ تومانی، کارت‌پستال خریداری کرده و برای اشخاص مورد نظر خود در سراسر کشور ارسال کنند

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در خلاقیتی جالب و منحصر به سازمان ، سرویس پستی را ارائه نموده که تلفیقی است از تکنولوژی الکترونیکی در فضای مجازی و کارت پستالهای فیزیکی.

سامانه www.ecard.post.ir وب سایت اینترنتی است که متقاضیان از اقصی نقاط دنیا می توانند با مراجعه به آن، بر اساس مناسبت ها و ایام خاص از میان کارت پستالهای متنوع و زیبا ، کارت مورد نظر و دلخواه خود را انتخاب نموده و هزینه های آن را بصورت الکترونیکی و آنلاین پرداخت نمایند. سفارشات ثبت شده توسط واحدهای پستی بررسی و کارت پستالهای کاغذی (فیزیکی) بر اساس سفارش کاربران آماده سازی و در نشانی گیرندگان توزیع می گردد. با این اقدام علاوه بر احیاء فرهنگ مکاتبه و ارسال پیام فیزیکی که دارای اثر گذاری به مراتب بالاتری نسبت به پیامهای الکترونیکی است، نیاز و اشتیاق کاربران محیط های مجازی نیز مورد توجه قرار گرفته و تامین گردیده است.

مدیرعامل شرکت پست گفت: این شرکت در آستانه نوروز سایتی را راه‌اندازی کرده است که کاربران می‌توانند از طریق آن با هزینه ۶۰۰ تومانی، کارت‌پستال خریداری کرده و برای اشخاص مورد نظر خود در سراسر کشور ارسال کنند.

به گزارش وب خبر، محمدحسن کرباسیان اظهار داشت: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در آستانه آغاز سال نو سرویس جدیدی را در ارتباط با نوروز راه‌اندازی کرده‌ است.مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران افزود: این سرویس در قالب یک سایت اینترنتی با آدرس www.ekart.post.ir فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی توضیح داد: در این سایت نمونه‌های مختلفی از کارت‌پستال‌ها ارائه شده است که کاربران می‌توانند با ورود به این سایت نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنند و در صورت تمایل جمله‌ای روی آن بنویسند.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پس از انتخاب الکترونیکی کارت‌پستال، مأموران شرکت پست در محل شرکت پست، این کارت‌پستال را پرینت گرفته و به صورت فیزیکی و با پست‌ویژه برای مقصد موردنظر کاربر ارسال می‌کنند.

کرباسیان خاطرنشان کرد: مجموع هزینه‌های انتخاب و ارسال این کارت‌پستال‌ها، ۶۰۰ تومان به ازای هر کارت است که با کارت بانکی با پرداخت الکترونیکی توسط مشترک پرداخت می‌شود.


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(0)
4 ستاره:
 
(1)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
4.0 stars
(4.0)
نظر از: مدیریت استان مازندران [عضو] 
4 stars

يك كارت هم براي ما ميفرستاديد خوب بود.عيدتان مبارك..

1390/12/27 @ 13:53


فرم در حال بارگذاری ...