14
مرداد

برگزاری کارگاه آموزشی کوثرنت و کوثربلاگ در حوزه زینبیه (س) شهرستان فارسان

دوره‌ی آموزشی مهارت‌های فضای مجازی با محوریت کوثرنت و کوثربلاگ به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه زینبیه (س) شهرستان فارسان برگزار گردید.

این دوره با حضور 45 نفر از طلاب فعال در عرصه فضای مجازی استان چهارمحال و بختیاری به مدت 12 ساعت و در دو روز در تاریخ 9و10 مرداد 98 برگزار شد.

این دوره در دو بخش برگزار شد. در بخش اول اساتید مدعو به مباحث مربوط به ضرورت و نحوه فعالیت در فضای مجازی و آشنایی با شبکه‌های اجتماعی پرداختند.

در بخش دوم، سفیر کوثرنت به آموزش شبکه کوثرنت که شامل نحوه انتشار پست، استفاده از هشتگ، ساخت گروه، عضویت در گروه، نظردهی، پاسخ به نظر و منشن، افزدن هم بحث‌ها و … پرداختند. در ادامه به بیان مباحثی با رویکرد، چرا وبلاگ نویسی کنیم؟ چرا با وجود شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها و… وبلاگ داشته باشیم؟ وضعیت وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی در فضای مجازی در حال حاضر چگونه است؟ پرداختند و صفحه اصلی کوثر بلاگ و اجزای آن، نحوه ارسال مطلب و موضوع بندی مطالب و … را نیز معرفی کردند.


free b2evolution skin
12
تیر

برگزاری کارگاه آموزش وبلاگ نویسی در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) شاهرود

کارگاه وبلاگ نویسی با حضور ده تن از دانش آموختگان حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) شاهرود برگزار شد.

مدرس کارگاه “بنت الهدی اشرفی” ضمن بیان اهمیت فعالیت و حضور طلاب در عرصه فضای مجازی، به معرفی محیط و فضای سرویس کوثربلاگ پرداخت.

کارگاه آموزش وبلاگ نویسی کوثربلاگ

با توجه به حضور طلاب خواهر سراسر کشور، در فضای سامانه کوثرنت و کوثر بلاگ، آشنایی با این محیط و نحوه فعالیت صحیح و اثرگذار، زمینه را برای فعالیت در سایر محیط ها از جمله اینستاگرام، توییتر و … فراهم خواهد کرد.

در این کارگاه دو ساعته، دانش آموختگان با فضای کوثرنت و کوثر بلاگ و نحوه بارگذاری محتوا آشنا شدند.

 


free b2evolution skin
7
آبان

برگزاری دوره های آموزشی کوثرنت و کوثربلاگ در مدرسه علمیه امام حسین علیه السلام قصر شیرین

آموزش کوثرنت و کوثربلاگ

به همت معاونت فرهنگی مدرسه ی علمیه ی امام حسین علیه السلام قصر شیرین و سفیر محترم کوثرنت این مدرسه دوره های مستمر آموزش کوثرنت وکوثربلاگ در این مدرسه برگزار شد.

ادامه »


free b2evolution skin
9
اردیبهشت

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های فضای مجازی در حوزه علمیه حضرت زینب کبری (س) تهران

کارگاه آموزشی مهارت های فضای مجازی به همت معاونت فرهنگی حوزه علمیه حضرت زینب کبری (س) تهران و مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

کارگاه آموزشی مهارت های فضای مجازی

کارگاه آموزشی  مهارت های فضای مجازی با محوریت کوثرنت و کوثربلاگ به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری در تهران برگزار گردید.

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری، هدف از برگزاری این دوره را کسب مهارت لازم به منظور حضور هدفمند خواهران طلبه در فضای مجازی در جهت منویات مقام معظم رهبری که فرمودند « برای بزرگترین جهاد در فضای مجازی خود را آماده کنید. » دانست.

وی افزود: این کارگاه با حضور بیش از 84 نفر از طلاب این مدرسه و برخی مدارس استان تهران بمدت 5 ساعت در قالب 4 بخش در تاریخ 30 فروردین 97 برگزار شد.

ادامه »


free b2evolution skin
9
اردیبهشت

برگزاری کارگاه آموزش وبلاگ نویسی در مدرسه الزهراء لردگان

 

اولین دوره آشنایی با کوثر نت و کوثربلاگ برای 60 نفر از طلاب مدرسه الزهراء شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری  توسط سفیر استانی کوثر نت برگزار شد.
در این کارگاه که به مدت 2:30ساعت برگزار شد ابتدا به آموزش کوثرنت که شامل آشنایی با رواق ، صندوق پیام ، چگونگی ایجاد گروه و نمایه پرداخته شد،در ادامه به اهمیت وبلاگ نویسی و چگونگی ساخت وبلاگ در کوثر بلاگ ، ایجاد مطلب جدید ، درج عکس ،ویدیو  و تعریف کردن کلید واژه به صورت تئوری و عملی پرداخته شد.


free b2evolution skin
5
اردیبهشت

برگزاری کارگاه آموزش وبلاگ نویسی در مدرسه فاطمة الزهراء(س) بن

 

اولین دوره آشنایی با کوثرنت و کوثر بلاگ برای 40 نفراز طلاب مدرسه فاطمة الزهراء شهرستان بن در استان چهارمحال و بختیاری به مدت1:30 ساعت برگزار شد.

 سفیر استانی کوثر نت به عنوان مربی کارگاه ابتدا به ضرورت فعالیت طلاب در فضای مجازی و همچنین اهمیت و جایگاه وبلاگ نویسی اشاره داشتند.

در این کارگاه  به آموزش کوثرنت که شامل آشنایی با رواق ، سامانه های کوثر نت ، ایجاد پست ،ارسال نظر و همچنین اهمیت و کارایی وبلاگ ،چگونگی ساخت وبلاگ در کوثربلاگ ، ایجاد مطلب جدید در وبلاگ، گذاشتن عکس در مطالب ودرج پیوند، تعریف کردن کلید واژه به صورت تئوری و عملی پرداخته شد.

 


free b2evolution skin
3
اردیبهشت

برگزاری کارگاه آموزش وبلاگ نویسی در مدرسه الزهرا (س) چادگان

دومین کارگاه آموزش وبلاگ نویسی در مدرسه الزهرا (سلام الله علیها) شهر چادگان در استان اصفهان، برگزار گردید.

این دوره در دو بخش برای دو گروه از طلاب مدرسه برگزار شد که مجموعاً بیش از 40 حضور داشتند.

در این کارگاه مباحثی با رویکرد اینکه چرا وبلاگ نویسی کنیم؟ جایگاه وبلاگ نویسی در فضای مجازی حاضر چگونه است؟ چرا با وجود شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و … وبلاگ داشته باشیم؟ وضعیت وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی در فضای مجازی در حال حاضر چگونه است و … مطرح شد.

در بخش عملی کارگاه، شرکت کنندگان با نحوه ساخت وبلاگ در کوثر بلاگ و نکات آن، معرفی صفحه اصلی کوثر بلاگ و اجزای آن، نحوه ارسال مطلب به همراه تصویر، موضوع بندی مطالب، تعریف کردن کلیدواژه ها، مدیریت قالب، نمایه، پشتیبانی کوثر بلاگ، جزوه آموزشی و .. آشنا شده و به صورت عملی به ساخت وبلاگ و تمرین پرداختند.

ادامه »


free b2evolution skin
24
اسفند

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با شبکه کوثرنت در مدرسه مینودشت

«خانم مرضیه فرامرزی» مربی فضای مجازی این مدرسه از برگزاری دوره آموزشی کوثرنت با حضور جمعی از طلاب خبر داد.

سفیران کوثرنت

به گزارش پایگاه خبری-اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، «خانم فرامرزی» گفت: دوره آموزشی «کوثرنت» با هدف آشنایی بیشتر طلاب با شبکه های مجازیِ درون حوزوی برگزار شد.

وی، اهمیت آشنایی و شناخت طلاب با فضای مجازی جهت تبلیغ و فعالیت، انتقال مفاهیم و معارف دینی و معرفی مزایای این شبکه را از دیگر اهداف دوره دانست.

مربی دوره افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اهمیت حضور طلاب و فعالیت در فضاهای مجازی جهت نشر معارف اسلامی؛ بسیار مهم و ضروری است.

فرامرزی با بیان این که دوره در دو مرحله تئوری و عملی انجام شد، اعلام کرد: تاکنون آموزش های جمعی نیز برای طلاب برگزار شده و طلاب از شبکه استفاده می نمایند. همچنین اخبار و اطلاعات شبکه، جهت استفاده تمامی طلاب در تابلو کوثرنت مدرسه نیز قابل استفاده می باشد.

وی افزود: علاوه برآموزش کوثرنت، مباحث مربوط به کوثربلاگ از قبیل؛ ایجاد وبلاگ و تنظیمات آن، استفاده از عکس و فیلم نیز به طلاب آموزش داده می شود.

 

 


free b2evolution skin