1
تیر

برگزاری نشست تخصصی "آسیب شناسی حضور تبلیغی طلاب در فضای مجازی"

آسیب شناسی حضور تبلیغی طلاب در فضای مجازی

هفتمین جلسه از سلسله نشست های تخصصی طلبه و فضای مجازی، با موضوع “آسیب شناسی حضور تبلیغی طلاب در فضای مجازی” در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

در این نشست، آقای مصطفی تشیعی، به بررسی آسیب های حضور تبلیغی طلاب در فضای مجازی پرداختند و این آسیب ها را در دو بخش کلی آسیب های عمومی (اشتراکی) و آسیب های اختصاصی دسته بندی کردند.

عوام گرایی یا شهوت شهرت در فضای مجازی، بی سواد و عدم تحلیل مناسب، متأثر شدن از فضای مجازی و فضای عمومی (تحت تأثیر قرار گرفتن طلاب از فضای مجازی)، قبیله گرایی (حب صنفی و جناحی)، علاقه طلاب به بحث کردن (عدم ورود به فضای بحث و جدل)، انباشت اطلاعات در ذهن و توهم دانای کل شدن و … از جمله عناوین این آسیب ها بود که در این جلسه به طور مفصل به آن ها پرداخته شد.

به زودی فیلم و کلیپ های این نشست تخصصی در کانال آپارات بارگذاری خواهد شد.

آسیب شناسی حضور تبلیغی طلاب در فضای مجازی

آسیب شناسی حضور تبلیغی طلاب در فضای مجازی

آسیب شناسی حضور تبلیغی طلاب در فضای مجازی

 


free b2evolution skin
نظر از: زیبا [بازدید کننده] 
زیبا

عالی

1398/04/01 @ 13:14


فرم در حال بارگذاری ...