24
دی

شرایط جدید درآمدزایی از وبلاگ

درآمدزایی در کوثربلاگ 

تبلیغات در فضای مجازی روشی برای تأمین هزینه ها و کسب درآمد برای صاحبان سایت ها و کانال ها است. در سرویس کوثربلاگ ما با صرف نظر از درآمدزایی، این فرصت را در اختیار وبلاگ نویسان قرار دادیم تا هر کاربر در صورت تمایل از آن بهره مند شود.

شیوه کار هم بدین صورت است که هر کاربری که مایل باشد می تواند گزینه تبلیغات را در وبلاگش فعال کند. تمام درآمد کسب شده، بین وبلاگ هایی که این تبلیغات را فعال کنند برحسب میزان بازدیدشان تقسیم می شود. بنابراین هرچه بازدید یک وبلاگ بیشتر باشد، می تواند سهم بیشتری از درآمد کلی بدست آورد. پس در واقع هر بازدید، درآمد ثابتی ندارد. در پایان هر ماه، وبلاگ های مشارکت کننده بر حسب میزان بازدید وبلاگ از این درآمد سهم خود را کسب می کنند.

از آنجایی که این طرح هیچگونه شرط و محدودیتی نداشت مورد استقبال وبلاگ های زیادی قرار گرفته است. با افزایش تعداد وبلاگ های کم فعالیت، سهم وبلاگ های فعال از این درآمد به شدت کاهش یافته است. لذا بمنظور دریافت بازخورد بهتر توسط فعالان، از دیماه 99 محاسبات طبق شرایط ذیل خواهد بود. با این اصلاحات، درآمد وبلاگ های فعال حداقل به میزان 50 درصد افزایش یابد:

1- شرکت در این طرح برای تمام کاربران همچنان آزاد است.

2- داشتن حداقل 10 هزار بازدید در ماه (میانگین روزانه 330+ بازدید). اگر وبلاگی در یک ماه کمتر از 10 هزار بازدید داشته باشد، در آن ماه درآمدی نخواهد داشت.

3- حدنصاب واریز سی هزار تومان است.

4- درآمدهای قبلی شما برای رسیدن به حدنصاب واریز، تا دو ماه ذخیره و محفوظ می ماند.

 


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...