9
اردیبهشت

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های فضای مجازی در حوزه علمیه حضرت زینب کبری (س) تهران

کارگاه آموزشی مهارت های فضای مجازی به همت معاونت فرهنگی حوزه علمیه حضرت زینب کبری (س) تهران و مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

کارگاه آموزشی مهارت های فضای مجازی

کارگاه آموزشی  مهارت های فضای مجازی با محوریت کوثرنت و کوثربلاگ به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری در تهران برگزار گردید.

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری، هدف از برگزاری این دوره را کسب مهارت لازم به منظور حضور هدفمند خواهران طلبه در فضای مجازی در جهت منویات مقام معظم رهبری که فرمودند « برای بزرگترین جهاد در فضای مجازی خود را آماده کنید. » دانست.

وی افزود: این کارگاه با حضور بیش از 84 نفر از طلاب این مدرسه و برخی مدارس استان تهران بمدت 5 ساعت در قالب 4 بخش در تاریخ 30 فروردین 97 برگزار شد.

در بخش اول این کارگاه بمدت دو ساعت سرکار خانم کشتکاران به مباحث مربوط به ضرورت ها و نحوه حضور فعال در فضای مجازی پرداختند. در بخش دوم، ایشان مباحث شبکه کوثرنت، آموزش این شبکه شامل نحوه انتشار پست، استفاده از هشتگ، عضویت در گروه، نظردهی، پاسخ به نظر و منشن، افزدن هم بحث ها و … را معرفی کردند.

در بخش سوم این کارگاه جناب آقای جمشید کیانی به مباحثی با رویکرد ،چرا وبلاگ نویسی کنیم؟ جایگاه وبلاگ نویسی در فضای مجازی حاضر چگونه است؟ چرا با وجود شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و … وبلاگ داشته باشیم؟ وضعیت وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی در فضای مجازی در حال حاضر چگونه است؟ پرداختند و درادامه در پاسخ به این سوالات، پاورپوینتی ارائه نمودند که شامل تعاریف وبلاگ، ویژگی های وبلاگ، تاریخچه وبلاگ و آمار آن تاکنون، موارد استفاده از وبلاگ، تفاوت های سایت و وبلاگ، تفاوت ها (مزیت های) وبلاگ نسبت به شبکه های اجتماعی و ویژگی های سامانه کوثر بلاگ و … می بود.

در بخش چهارم و پایانی این کارگاه، نحوه ساخت وبلاگ در کوثر بلاگ و نکات آن، معرفی صفحه اصلی کوثر بلاگ و اجزای آن، نحوه ارسال مطلب به همراه تصویر در حالت های مختلف، موضوع بندی مطالب، تعریف کردن کلیدواژه ها، مدیریت قالب، نمایه، پشتیبانی کوثر بلاگ، جزوه اموزشی، مشاهده آمار وبلاگ و مدیریت نظرات به طور کامل آموزش داده شد.

کارگاه آموزشی مهارت های فضای مجازی

کارگاه آموزشی مهارت های فضای مجازی

کارگاه آموزشی مهارت های فضای مجازی

کارگاه آموزشی مهارت های فضای مجازی

کارگاه آموزشی مهارت های فضای مجازی


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: زهرا السادات [عضو] 

سلام بسیار عالی ولی کاش به صورت فیزیکی هم اعلام کنید. مثلا در حوزه ما هیچ اطلاع رسانی نسبت به برگزاری این دوره نشد.
کاش این دوره باز هم جای دیگه تکرار بشه.
موفق باشید .

باتشکر

1397/02/22 @ 19:22
نظر از: فصل بیداری (با رهبری تا ظهور) [عضو] 
5 stars

عالیه

1397/02/18 @ 14:28
نظر از: مدرسه امام جعفر صادق (ع) شاهرود [عضو] 
5 stars

با عرض سلام، ادب و احترام
موفق و پیروز باشید.

1397/02/16 @ 23:41
نظر از: پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب (س) میناب [عضو] 

سلام خداقوت روزمعلم روبه شما تبریگ میگم

1397/02/15 @ 12:02


فرم در حال بارگذاری ...