1
تیر

مسابقه وبلاگ نویسی با عنوان “میلاد تا میلاد”

مسابقه وبلاگ نویسی با عنوان “میلاد تا میلاد” به مناسب ایام مبارک ماه‌ های رجب و شعبان برگزار می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» ، به نقل از دیار باران، مسابقه استانی وبلاگ نویسی “میلاد تا میلاد” به مناسبت ایام مبارک ماه‌های رجب و شعبان، با هدف آشنایی  نسل جوان با معارف و شخصیت والای اهل بیت (ع)، در بین علاقه‌مندان اهل بیت (ع)، به ویژه فعالان فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان برگزار می‌ شود.

این مسابقه وبلاگنویسی در موضوعات زندگینامه، فضائل، سیره فردی و اجتماعی، سخنان حکمت آمیز، علم معصومین، مناظرات، عصمت، حکومت و سیاست از نگاه ائمه اطهار و لطایف و سخنان شنیدنی نقل شده از معصومین(ع) برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در این مسابقه می‌توانند وبلاگ های خود را در قالب های شعر، مقاله، داستان، متن ادبی و عکس در مسابقه شرکت دهند.

بر اساس این گزارش، کلیه مطالب منتشر شده در وبلاگ‌ها باید در مورد امامانی باشد که تاریخ ولادت آن‌ها در ماه‌های رجب و شعبان قرار دارد.

علاقه مندان برای شرکت در مسابقه می توانند، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، محل سکونت (استان و شهر)، شماره تماس و آدرس وبلاگ خود را به وبلاگ مسابقه ارسال کرده و منتظر دریافت تایید ارسال ایمیل خود باشند.

گفتنی است که آخرین فرصت برای فرستادن ایمیلِ شرکت در این مسابقه تا تاریخ ۱۴ تیرماه سال جاری است و وبلاگ های شرکت کننده در روز ۱۵ تیر،  مصادف با نیمه شعبان، در ابعاد محتوایی و فنی، مورد بررسی و قضاوت داوران قرار می‌گیرند.

نتیجه نهایی این مسابقه و نام نفرات بر‌تر قبل از آغاز ماه مبارک رمضان اعلام گردیده و به نفرات بر‌تر جوائز نفیسی اهدا می‌گردد.

شرکت کنندگان همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط و ضوابط شرکت در مسابقه می توانند، همه روزه با شماره تلفن ۰۱۴۲۷۲۲۹۸۱۹ در ساعات ۱۱ الی ۱۳ و ۱۸ الی ۲۰، تماس گرفته و یا به وبلاگ کانون عترت آیت الله ربانی املشی رشت مراجعه کنید.

گفتنی است، مسابقه وبلاگ نویسی “میلاد تا میلاد” به همت کانون عترت شهید آیت الله ربانی املشی رشت در سطح استان برگزار می شود.


free b2evolution skin
نظر از: مرکز تخصصی فقه و اصول النفیسه [عضو] 

سه گل روئیده اندر ر باغ احساس * گل سوسن گل لاله گل یاس * گل اول که ماه عالمین است* عزیز فاطمه نامش حسین است* گل دوم نگر غرق است در فضل* امید مرتضی نامش اباالفضل* گل سوم گل میعاد باشد * امام چهارمین سجاد باشد.

1391/04/03 @ 09:27


فرم در حال بارگذاری ...