3
مهر

آشنایی با ابزارهای فضای مجازی امروز بر هر مسلمان «واجب» است

فرمانده ناحیه بسیج امام حسن(ع) قم در جمع وبلاگ نویسان بسیجی با اشاره به توطئه های مختلف دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب، گفت: امروز دشمن در فضای مجازی با تمام امکاناتی که دارد علیه انقلاب اسلامی وارد جنگ شده است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سرهنگ پاسدار ماشاءالله سعادتمند که در افتتاحیه کارگاه توانمندسازی بسیجیان در فضای مجازی صحبت می کرد، در این خصوص افزود: دشمن در فضای مجازی در تلاش است تهاجم همه جانبه به فرهنگ، اعتقادات و زیر بنای فکری مردم داشته باشد.

وی در ادامه گفت: اگر از این تهاجم دشمن غافل شویم، زمانی را خواهیم دید که دشمن تمام قد به خانه ما نفوذ کرده است.

سعادتمند همچنین ادامه داد: برای مبارزه در این عرصه باید پس از به دست آوردن توانمندی های لازم با تمام توان وارد صحنه شد.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از فضای مجازی می توانیم ارزش های انقلاب و معنویات را در جهان گسترش دهیم، گفت:کسانی که وارد این عرصه می شوند باید انسان هایی دغدغه مند و بصیر باشند.

آشنایی با فضای مجازی واجب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسن(ع) قم در حاشیه بازدید از روند برگزاری این دوره آموزشی گفت: امروز بر هر مسلمان واجب که با ابزارهای فضای مجازی آشنا شود.

حجت الاسلام احمد احمدی خطاب به وبلاگ نوبسان گفت: ورود به این میدان باید با خودسازی و آمادگی کامل باشد زیرا فعالیت در این میدان یک شمشیر دو لبه است که می تواند به شما آسیب هم برساند.

وی در پایان اظهار داشت: بسیج تا به حال در هر عرصه ای برای دفاع از اسلام و نظام وارد شده، دشمن را به عقب رانده است.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...