3
مهر

برگزاری همایش «جبهه جهادگران مجازی» در مشهد

چهارمین همایش “جبهه جهادگران مجازی” با حضور فعالان سایبری سراسر کشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، منصوره مرگان ازغدی، دبیر همایش “جبهه جهادگران مجازی” در گفت‌وگو با ایکنا با بیان این مطلب گفت: همایش جبهه جهادگران مجازی، در واقع دوره تخصصی آموزش رسانه و شبکه‌های اجتماعی بود که با حضور اعضا و فعالان سایبری سراسر کشور از ۱۵ تا ۱۸ شهریورماه به مدت چهار روز در مشهد برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را انسجام اعضای جبهه جهادگران مجازی، تبادل اطلاعات و ارتقای سطح اطلاعات مخاطبان عنوان کرد و افزود: آموزش‌هایی که در این گونه همایش‌ها به فعالان سایبری داده شد آن‌ها را برای کار عمیق‌تر و مفیدتر در فضای سایبری تجهیز کرد و این قدرت تحلیل را به آنان داد تا در مقابل خطرات و فتنه‌های احتمالی که ارزش‌ها و نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند، موضع‌گیری درستی را در فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی اتخاذ کنند.

وی افزود: فعالان سایبری و اعضای جهادگران مجازی در این دوره با مباحث جریان‌شناسی و امنیت شبکه‌های اجتماعی در جامعه آشنا شدند.

مرگان ازغدی از دیگر برنامه‌های این همایش را زیارت علی ابن موسی‌الرضا(ع)، حضور در گلزار شهدای بهشت رضا و تجدید میثاق با شهدای گمنام جبل النور(کوهسنگی) اعلام کرد.

یادآوری می‌شود که جبهه جهادگران مجازی در مردادماه سال ۱۳۸۹ با حضور جمعی از فعالان سایبری با هدف فعالیت‌های ارزشی، فرهنگی و سیاسی هدفمند و منسجم در فضای اینترنت و اشاعه رهنمودهای امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تشکیل شد.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...