30
آبان

معرفی ۴۷ وبلاگ برتر قرآنی در اختتامیه جشنواره «آیات»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری آئین اختتامیه و معرفی نفرات برتر نخستین جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی قرآنی آیات در ۳۰ آبان سال جاری در تبریز خبر داد.

علی داننده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به خبرنگار «وبلاگ نیوز» گفت: نخستین جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی قرآنی تبریز در راستای برگزاری جشنواره های قرآنی منظومه آیات،‌ توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری مرکز توسعه، ‌ترویج و فعالیت های قرآنی، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و استانداری آذربایجان شرقی سی ام آبان ماه در تبریز به کار خود پایان می دهد.

وی افزود: پس از ارسال فراخوان، نزدیک به یک هزار و ۷۰۰ وبلاگ از ایران و کشورهایی چون امارات، افغانستان، پاکستان، تایلند، آذربایجان، آمریکا و آلمان در نخستین جشنواره بین المللی وبلاگ نویسی قرآنی شرکت کردند.

داننده یادآور شد: از مجموع یک هزار و ۶۸۰ وبلاگ ۹۸۵ وبلاگ جهت ارزیابی فنی و محتوایی به مرحله داوری راه یافتند.

دبیر جشنواره آیات گفت: از میان وبلاگ های ذکر شده در نهایت ۴۷ وبلاگ در هشت بخش وبلاگ متنی شامل (مقاله و پژوهش، داستان و شعر، احادیث، گزارش و خبر، خاطره نویسی، آموزش، ‌تاویل، ‌تفسیر و تدبر و تلاوت) و سه بخش فتوبلاگ، پادکست و ودکست و در قالب پنج زبان فارسی،‌ انگلیسی، ‌عربی، ‌ترکی آذری و ترکی استانبولی برگزیده شدند که در آئین اختتامیه معرفی می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف تبیین اهمیت و گسترش فرهنگ وبلاگ نویسی در زمینه توسعه، ‌تبلیغ و ترویج معارف قرآن کریم و همچنین ترغیب و تشویق قشر جوان و فرهیخته به استفاده بهتر از خدمات آنلاین و جهت دهی به آنها برگزار شده است.

داننده، تولید محتوایی و تجمیع اطلاعات قرآنی در محیط های تحت وب و ارائه وبلاگ های نمونه و استاندارد از لحاظ فنی و محتوایی به علاقه مندان را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.

به گفته وی، وبلاگ های برتر معرفی شده در قالب نمایشگاهی در مجتمع فرهنگی سینمایی ۲۲ بهمن تبریز جهت بازدید علاقه مندان ارایه می شود.


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(0)
4 ستاره:
 
(1)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
4.0 stars
(4.0)
نظر از: اسماعیل [بازدید کننده]  
اسماعیل
4 stars

لطفا آدرسا رو واسم بفرستین ممنون
_____________

با سلام
این وبلاگ صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد.
جهت مشاهده برترین های این جشنواره به وب سایت اصلی خود جشنواره مراجعه نمائید
موفق باشید

1391/01/28 @ 18:27


فرم در حال بارگذاری ...