26
آبان

مسابقه وبلاگ نویسی «نماز» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری مسابقه ملی وبلاگ نویسی “نماز” در راستای تحقق آیات قرآن پیرامون اقامه نماز از سوی ستاد اقامه نماز کشور خبر داد.

سید محمد عبداللهی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی ستاد اقامه نماز کشور در گفتگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» اظهار کرد: ستاد اقامه نماز در راستای تحقق آیات قرآن پیرامون اقامه نماز و عملی نمودن پیام های مقام معظم رهبری به اجلاس های نماز، مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز را برگزار می کند.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج، توسعه و تعمیق هر چه بیشتر فرهنگ اقامه نماز و استفاده هر چه بهتر از تکنولوژی و فضای مجازی عنوان و تصریح کرد: وبلاگ های ساخته شده نباید در مسابقات دیگر شرکت کرده باشند.

عبداللهی تاکید کرد: وبلاگ های ساخته شده باید از سایت هایی که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشند فضای لازم را اخذ کرده باشند و نام و عنوان وبلاگ باید مناسب شأن نماز باشد.

وی با بیان اینکه وبلاگ هایی که محتوای مطالب خود را از وبلاگ های دیگر شرکت کننده در این مسابقه لینک گرفته باشند، حذف می شوند، بیان کرد: وبلاگ هایی که به ترویج و تبلیغ فرقه‌ ها و یا مباحث تفرقه انگیز بپردازند از مسابقه خارج می شوند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی ستاد اقامه نماز کشور، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره وبلاگ نویسی نماز را ۳۰ آذر ماه ۹۰ عنوان و یادآوری کرد: نتایج مسابقه پس از بررسی در تاریخ ۲۰ دی ماه سال جاری در سایت ستاد اقامه نماز قابل رویت می باشد.

عبداللهی با اشاره به اینکه زمان داوری وبلاگ های ارسالی از تاریخ اول دی تا ۱۵ دی ماه سال جاری است، خاطرنشان کرد: تمامی شرکت کنندگان باید فرم شرکت در مسابقه را دریافت و ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه جوایز ارزنده ای برای وبلاگ های برتر جشنواره وبلاگ نویسی نماز در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ۱۰ کمک هزینه سفر به عمره، ۲۰ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و ۵۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس از جمله این هدایا هستند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی ستاد اقامه نماز کشور، اذعان کرد: اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره وبلاگ نویسی نماز در نیمه دوم بهمن ماه سال ۹۰ برگزار می شود.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۵ و ۶۶۷۲۱۲۳ ـ ۰۳۱۱ تماس حاصل نمایند و برای دریافت فرم ثبت نام و شرکت در جشنواره وبلاگ نویسی نماز، اینجا کلیک کنند.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...