14
فروردین

گلایه رهبر انقلاب از «رسانه‌های اینترنتی» و عدم وجود برخوردهای مهربانانه

گلایه رهبر انقلاب از «رسانه‌های اینترنتی» و عدم وجود برخوردهای مهربانانه
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: دل‌ها را به هم نرم کنید، برخوردها را نسبت به یکدیگر مهربانانه‌تر کنید. این رسانه‌هاى اینترنتى متأسفانه موجب شده است که افراد بى‌محابا علیه یکدیگر حرف بزنند و بد بگویند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه شنبه اول فروردین۹۱ در اجتماع زائران و مجاوران حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، ضمن تأکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی سیاسی در داخل کشور، درباره برخورد با منتقدان گفتند: مخالفین دو جورند. یک مخالفى است که دنبال حق است، او هم دنبال جمهورى اسلامى است، او هم دنبال انقلاب است، او هم دنبال دین و خداست، منتها راه را اشتباه کرده؛ با این نباید دشمنى کرد؛ این فرق دارد با کسى که در جهت غیر نظام اسلامى، با هدف معاندانه علیه نظام اسلامى حرکت می‌کند. دل‌ها را به هم نرم کنید، برخوردها را نسبت به یکدیگر مهربانانه‌تر کنید.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه با گلایه از “رسانه‌های اینترنتی” افزودند: این رسانه‌هاى الکترونیکى و اینترنتى متأسفانه موجب شده است که افراد بى‌محابا علیه یکدیگر حرف بزنند، بد بگویند. باید از طرف مسئولین کشور براى این هم یک جورى تدبیر بشود.

ایشان در ادامه، حفظ قانون و اخلاق اسلامی را توسط خود ِ مردم امکان پذیر دانستند و افزودند: حالا این حرف من بهانه‌اى نشود براى این‌که یک عده‌اى بروند جوان‌هاى انقلابى را به عنوان جوان‌هاى تند، مورد ملامت و شماتت قرار بدهند؛ نه، من همه جوان‌هاى غیور کشور را، جوان‌هاى مؤمنِ انقلابى کشور را فرزندان خودم می‌دانم و پشت سر آن‌ها قرار می‌گیرم؛ من از جوانان انقلابى و مؤمن و غیور حمایت می‌کنم.

رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کردند: همه را توصیه می‌کنم به این که در رفتار خود، با اخلاق اسلامى رفتار کنند؛ قانون را مراعات کنند. همه باید قانون را مراعات کنند. تجسم انقلاب در قانون جمهورى اسلامى است. مسئولان کشور هم همین جور. هم دولت حریم مجلس را حفظ کند، هم مجلس حریم دولت و رئیس جمهور را حفظ کند؛ با هم باشند، در کنار هم باشند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه معنای وحدت را بیش‌تر تبیین کردند و فرمودند: این معنایش این نیست که همه یک جور فکر کنند. معنایش این است که اگر دو جور فکر می‌کنند، دست‌به‌گریبان نشوند. هر گونه مخالفت ما با یکدیگر، هر گونه دعوا و نزاع ما با یکدیگر، دشمنان را امیدوار می‌کند، خوشحال می‌کند.

صوت این بخش از بیانات معظم‌له را می‌توانید از بالا گوش کنید یا از این‌جا دریافت کنید.



free b2evolution skin
نظر از: هوشمندنژاد [عضو] 
هوشمندنژاد

*******لبیک یا خامنه ایی********

1391/01/31 @ 13:31
نظر از: fakhre batha [عضو] 

تراز کردن خطوط، سنت پسندیده ای است!!!!!!!

1391/01/17 @ 15:51
نظر از: فرهنگی [عضو] 

ان شالله که بتوانیم در فضای مجازی موثر واقع بشویم.

1391/01/17 @ 08:54


فرم در حال بارگذاری ...