آغاز ثبت نام در همایش «روز رسانههای اجتماعی»
دانشجویان، کارشناسان و پژوهشگران این حوزه برای ارسال چکیده مقالات خود می توانند تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه به وب سایت همایش مراجعه کنند.
به گزارش وب خبر به نقل از دبیرخانه این همایش، رئیس همایش “روز رسانههای اجتماعی” ضمن بیان تمدید مهلت ارسال مقاله، خاطرنشان کرد: دانشجویان، کارشناسان و پژوهشگران این حوزه برای ارسال چکیده مقالات خود می توانند تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه به وب سایت همایش مراجعه کنند.
شکرخواه درباره محورهای اصلی همایش “روز رسانه های اجتماعی” اظهار داشت: رسانه های اجتماعی و هویت اسلامی – ایرانی، رسانه های اجتماعی و رونق کسب و کار، نقش رسانه های اجتماعی در پیشبرد برنامه های توسعه کشور، تاثیر متقابل رسانه های اجتماعی و رسانه های جمعی، تاثیر سیاست های سرویس دهندگان رسانه های اجتماعی بر رفتار کاربران، شیوه های بکارگیری استراتژیک رسانه های اجتماعی در شرکت ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی، رسانه های اجتماعی و بکارگیری آن در حوزه علوم ارتباطات (روزنامه نگاری، روابط عمومی و تبلیغات)، رسانه های اجتماعی و بکارگیری آن در آموزش و سایر موضوعاتی که به شناسایی ظرفیت های رسانه های اجتماعی در حرفه ها، شغل ها و حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مرتبط باشد، خواهد پرداخت.
آغاز ثبت نام شرکت در همایش
بخش ثبت نام برای حضور در همایش روز رسانه های اجتماعی فعال شد. متقاضیانی که خواهان حضور در همایش روز رسانه های اجتماعی هستند می توانند به صورت الکترونیکی نسبت به این امر اقدام کنند. بر این اساس از طریق لینک ثبت نام در سایت، می توان در همایش روز رسانه های اجتماعی ثبت نام کرد. ثبت نام در قالب ثبت نام عمومی، دانشجویان، حامیان مردمی و ارائه دهندگان مقاله امکانپذیر است. مهلت ثبت نام در همایش روز رسانه های اجتماعی تا ۷ تیرماه ادامه خواهد داشت.
نخستین همایش “روز رسانه های اجتماعی” با تاکید بر شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های این حوزه ۱۰ تیرماه امسال برابر ۳۰ ژوئن ۲۰۱۲ همزمان با سراسر جهان در تهران برگزار می شود.
فرم در حال بارگذاری ...
فید نظر برای این مطلب