30
آبان

«چراغ ما در همین خانه می‌سوزد خانم فرن!»

عبدالمحمد شعرانی، نویسنده وبلاگ “دیرتش باد” و سرباز معلم مدرسه کالو، کوچک‌ترین مدرسه دنیا که توانست با قدرت وبلاگ خود به چهره‌ای جهانی تبدیل شود، در پاسخ به ایمیل درخواست مجری شبکه تلویزیونی بی‌.بی‌.سی فارسی برای گفت‌و‌گو با وی نوشت: “چراغ ما در همین خانه می‌سوزد خانم فرن!”

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از تابناک، فرن تقی‌زاده، یکی از گویندگان و عوامل شبکه دولتی بی‌.بی.سی فارسی، هفته گذشته از طریق ارسال یک ایمیل به عبدالمحمد شعرانی از وی می‌خواهد در یکی از برنامه‌های این شبکه خبری فارسی که درباره خدمت سربازی است، شرکت کند. اما وی با رد این درخواست، در این برنامه شرکت نمی‌کند.

بر پایه این گزارش، متن ایمیل ارسالی خبرنگار بی بی سی به آقای شعرانی به شرح زیر است:

سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه، نمی‌دونم این ایمیل من رو کی بخونین، امروز برنامه ما، نوبت شما در مورد سربازی و خاطرات سربازی است. دوست داشتم در بخش وبلاگ‌ها از شما هم یادی کنم که به عنوان سرباز معلم شروع کردین به نوشتن وبلاگ و کلا تحولاتی که تونستین بوجود بیارین. با کلی خاطره و تعداد زیادی مخاطب نه تنها در ایران بلکه در جهان… اگه ایمیل من رو دیدین، ما امروز یکشنبه ساعت ۷ به وقت ایران برنامه داریم در تلوزیون فارسی بی بی سی، برنامه نوبت شما. ازتون دعوت می‌کنم در برنامه ما شرکت کنین و اگه مایل هستین در برنامه ما باشین، لطفا شماره تماستون رو برای من ایمیل کنیم تا بتونیم با هاتون تماس بگیریم و در برنامه صحبت کنیم. ممنون

فرن تقی زاده

به دنبال آن، شعرانی وبلاگ‌نویس شناخته شده ایرانی در پاسخ به خبرنگار بی.بی.سی می‌نویسد:

بسم الله

سلام، چراغ ما در همین خانه می‌سوزد خانم فرن! یا حق

عبدالمحمد شعرانی معلم مدرسه کالو

عبدالمحمد شعرانی، نویسنده وبلاگ “دیرتش باد” توانست با بازتاب نقادانه وضعیت روستای کالو در وبلاگ خود، این روستا را در سطح بین المللی بشناساند. اما همان‌طور که خودش پیش از این در گفت‌وگو با ما گفته بود، هدفش این است که به جامعه خدمت کند.

این وبلاگ‌نویس در سال ۸۹ توانست عنوان جوان برتر سال را دریافت کند.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...