6
دی

همایش «رسانه‌های اجتماعی؛ ابعاد و ظرفیت‌ها» برگزار می‌شود

همایش “رسانه‌های اجتماعی؛ ابعاد و ظرفیت ها” از سوی گروه مطالعات ارتباطی و رسانه های جدید پژوهشکده هنر و رسانه پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات روز شنبه ۱۷ دی ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در تالار شهید آوینی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، وبلاگ رسانه‌های اجتماعی نوشت: هدف از برگزاری این همایش نیز، آشنایی روزنامه­ نگاران، دانشجویان و فعالان عرصه ارتباطات و رسانه‏ ها با رسانه های اجتماعی است.

سخنرانان این همایش دکتر حسین افخمی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر قدسی بیات، دکتر منصور ساعی، جواد افتاده، امید جهانشاهی، ابراهیم اسکندری‌پور و حسین بصیریان جهرمی(دبیر علمی همایش) خواهند بود.

عناوین مورد بررسی در این همایش رسانه های اجتماعی و ظرفیت های جدید آن در ارتباطات، هویت کاربران در شبکه‌های اجتماعی مجازی، رسانه‌های اجتماعی و مشارکت اجتماعی، تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر خبرنگاری، شبکه‌نگاری شبکه‌های اجتماعی مجازی و دگردیسی مفهوم قدرت و پادقدرت در رسانه‌های اجتماعی اعلام شده است.

زمان این نشست شنبه ۱۷ دی ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ بوده و این نشست در محل پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، خیابان دمشق، شماره ۹ برگزار می‌شود.

حضور برای عموم در این همایش آزاد است و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۸۸۹۱۹۱۸۴ پژوهشکده هنر و رسانه تماس حاصل فرمایید.

گفتنی است،‌ نشست دی ماه “پژوهشگران رسانه های اجتماعی ایران” در حاشیه این همایش برگزار می شود.


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...